Tenzij het echt lijkt te gaan hozen zondag ben ik er ook gewoon. Mijn buienradar geeft aan dat het pas vanaf een uur of 4 gaat regenen. En dat het in de voormiddag zelfs zonnig is!
Ik ga ook wel passen als het regent, dat toont ook helemaal niet op de foto's... Maar dat wordt dus afwachten Ik moet halfuurtje rijden, maar zou toch ook graag avond op voorhand al willen weten of het wel of niet doorgaat.
We zullen zaterdagavond beslissen, ik vind het nu te vroeg , België kennende kan er wel nog wat veranderen
virginieh
Geplaatst: 20-05-16 09:41
SheeNegro schreef:
We zullen zaterdagavond beslissen, ik vind het nu te vroeg , België kennende kan er wel nog wat veranderen
Prima! Mocht ik dicht bij wonen zou ik er ook gewoon gaan staan en zien wat het geeft maar met de afstand wil ik toch liever op voorhand beslissen België is inderdaad erg onvoorspelbaar helaas
Idra
Geplaatst: 20-05-16 10:19
Kan iemand mij dan een sms sturen als het niet doorgaat? Aan wie geef ik mijn gsm-nr? Tot hiertoe voorspellen ze best veel regen... Ik heb zondag nog een plan B om heen te gaan dus zou graag zaterdag rond 18u iets weten, is dat realistisch?
Mijn buienradar is een heel stuk positiever. Maar met veel bewolking ook niet ideaal... Uitstellen dus? (Al is de vraag of ik een volgende keer wel kan). Uitstellen zou jammer zijn, maar ik moet bekennen dat het wel verstandiger is voor mezelf wbt werk...