Hahaha bananen in de oren :p Dan heb je je handen vol met twee honden :p
Jolliej
Geplaatst: 09-01-16 12:56
Phiep schreef:
Oh en ik weet nog iemand die hele gave honden heeft, een Ierse wolfshond, een Landsheer (volgens mij) en een border collie. Dus als jullie graag toch nog het lijstje weer compleet maken kan ik ze vragen
Denk dat ik idd alleen het teefje meeneem. Daar heb ik mijn handen al vol aan Die reageerde net al vrij pittig op een hond die zeer enthousiast op haar kwam afrennen.
KayC
Geplaatst: 09-01-16 15:10
Yes, wij kunnen mee! Is het de bedoeling trouwens dat de honden allemaal los zijn wanneer ze op de foto gaan? Dit is onze eerste meeting. Mijn oudste hond kan wel mooi zitten en liggen voor de foto. Maar de jongste is 5 maand, als ik die loslaat gaat ze niet netjes voor de camera zitten als er allemaal honden in de buurt zijn
En voor los-of-niet: veiligheid gaat àltijd voor, en jullie kennen de hond het beste.. Een beetje een nette riem/halsband/tuig is wel fijn Bv. iets onopvallends, een egale kleur of zo'n rol-ding, is altijd fijn wegwerken.. Dan kan de fotograaf altijd zelf kiezen of zij de boel weg wil werken of niet, maar dan staat het altijd goed!
Heb er zin in, nu hopen dat het een beetje mooi weer wordt! Jolliej ik ga je nog even pb-en
Phiep
Geplaatst: 09-01-16 20:29
Maar gaat het zeker weten door? En tot hoe laat duurt het?
Oh en als het doorgaat kan ik gewoon komen, heb alsnog uiteindelijk de auto kunnen regelen
kusvoorjou
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-16 20:48
de fotomeeting gaat door!
De weersvoorspelling lijkt redelijk goed! Smiddags lijkt het zo goed als droog te zijn.
Ik pak zo de laptop er bij en ga het schema even aanpassen ivm verwisseling van modellen.
Misschien een gekke vraag, maar heeft er iemand nog een fluitje? Dit lijkt mij wel makkelijk als er wisseling is van de modellen!
Ik ga nog even voor iedere fotograaf en ieder model de volgorde uitprinten, zo weten ze ongeveer wie ze verwachten/waar ze heen moeten.
Voor de fotografen die willen, na de meeting heb ik gevraagd of de Ierse Wolfshond, New Foundlander en Border Collie komen. Zij wonen namelijk niet ver en ik wilde ze zelf nog eens op de foto zetten. Het zal niet behoren tot de meeting en is met TS overlegt. Ze zal er rond 3 uur zijn. De fotografen die willen kunnen dus nog even blijven en ook hun op de foto zetten. Als iemand in de problemen komt met vervoer wil ik best ze afzetten bij station Hooggeveen of ergens anders op mijn weg.
Ikke wil dat wel, maar dan moet amanda dat ook willen?
Ik ben zeer flexibel, vind het prima! Hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch? Al ga ik wel de hele dag zeiken over koude wind, dus wees maar vast gewaarschuwd..
Haha ja er gaat waarschijnlijk wel een aardig windje staan! Dus warm aan kleden hoor!! Gevoel temperatuur kan hierdoor een stuk kouder zijn.
Ik heb voor iedereen een lijstje die je morgen krijgt. Zo heb je een lijstje bij de hand wie je voor je toestel krijgt, en voor de modellen dus; naar wie je toe moet.
Ik zit er over te denken om misschien mijn 'oude' hond mee te nemen. Die is bij mijn vader gebleven toen ik ging samen wonen. Beestje is bijna 13 jaar en echt oud, maar zou best graag nog een mooie foto van haar willen hebben.
Phiep
Geplaatst: 09-01-16 22:33
Lisa heeft het schema nog even nagekeken en aangepast, dit is het nu: