Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sunnybellami schreef:okej die nikon gaat toch wel langer dan 5 uur mee? Gewoon eventjes uitzetten als je niet fotografeert en dan weer aan als je hem gebruikt.. Die andere camera's ken ik niet hihi.
Eventueel extra accu bestellen is altijd erg handig, ook voor eventuele volgende meetings/shoots.
Killyenn schreef:TS, misschien is het handig om een masterpost te maken met wie er komt, de reservelijsten, de planning en een kaartje met waar iedereen verzamelt. Dan is all up-to-date informatie op een plek, maakt het makkelijker voor iedereen![]()
Is het de bedoeling dat jullie verantwoordelijk zijn op de dag zelf? Het kan best hectisch worden, zeker als je ook fotografeert. Je moet er zijn voor iedereen er is zodat men weet waar ze heen moeten, de groep bij elkaar houden, paaltjes neerzetten, de wissels aanduiden, etc. En wat als er een paard uitbreekt, of iemand raakt gewond? Niet dat die verantwoordelijkheid alleen bij de organisatoren ligt, maar zonder goede organisatie wordt een meeting heel snel een grote chaos, en dat zou zonde zijn. Denk dat het handig is als er een volwassen fotograaf is die op de dag zelf die verantwoording op zich neemt?
photograph74 schreef:Ik zal een nieuwe planning maken, zou iemand die al een fotomeeting georganiseerd heeft mij daarmee kunnen helpen, zodat er geen verwarringen enzo zijn??
magda_90 schreef:photograph74 schreef:Ik zal een nieuwe planning maken, zou iemand die al een fotomeeting georganiseerd heeft mij daarmee kunnen helpen, zodat er geen verwarringen enzo zijn??
Je kunt mijn planning aanhouden? Moet je alleen de tijden aanpassen naar 8 modellen.
Nergens anders om, maar ik heb er begin dit jaar een succesvolle meeting gehouden en daardoor diverse tips gegeven. Ik heb het idee dat die tips alleen niet aangenomen worden. Wil je best helpen als je er voor open staat.
love__mandy schreef:En er staat ook ergens een foutje zie ik net. Bij de middag groep eerste model. daar staat van 13:00 tot 13:50 dat lijkt me een beetje lang
En ik zou tussen de verzamel en begin tijd ook dat minder doen. Ik snap dat mensen later kunnen maar als de rest daar een half uur op moeten wachten is de ook best lang
photograph74 schreef:love__mandy schreef:En er staat ook ergens een foutje zie ik net. Bij de middag groep eerste model. daar staat van 13:00 tot 13:50 dat lijkt me een beetje lang
En ik zou tussen de verzamel en begin tijd ook dat minder doen. Ik snap dat mensen later kunnen maar als de rest daar een half uur op moeten wachten is de ook best lang
Ja ik zie het ik zal wat aanpassingen doen om het duidelijker te maken. Komt vanavond zeker online!