Zal wel loslopen toch

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ApolloPaard schreef:Mama_Rianne schreef:Ik neem ze idd allebei mee, ook al word er maar 1 gekozen.. ga de 1 niet alleen thuis achter laten.
Dus ik moet ze alle 7 meenemen omdat het anders zielig is? Ik snap je punt maar als iedereen dat doet lopen er als nog 30 honden denk ik? Is ook niet echt handig...
davinci2412 schreef:Dat is prima maar dan mag iemand anders de stemming regelen want ik heb echt geen tijd meer om dat allemaal opnieuw te gaan doen.
Aartje schreef:davinci2412 schreef:Dat is prima maar dan mag iemand anders de stemming regelen want ik heb echt geen tijd meer om dat allemaal opnieuw te gaan doen.
Maar ik ben juist de afgelopen dagen bezig geweest om alles steeds netjes in een overzicht te zetten.De hele lijst kan dus zo gekopieerd worden.
![]()
Of mensen dan naast hun 'model' meer honden mee nemen is helemaal aan hen zelf natuurlijk. Net als dat iemand zn kind of ouders mee wilt nemen. Helemaal prima. Het gaat in dit geval toch om de modellen en niet om de bokkers lijkt me.
Aartje schreef:davinci2412 schreef:Dat is prima maar dan mag iemand anders de stemming regelen want ik heb echt geen tijd meer om dat allemaal opnieuw te gaan doen.
Maar ik ben juist de afgelopen dagen bezig geweest om alles steeds netjes in een overzicht te zetten.De hele lijst kan dus zo gekopieerd worden.
![]()
Of mensen dan naast hun 'model' meer honden mee nemen is helemaal aan hen zelf natuurlijk. Net als dat iemand zn kind of ouders mee wilt nemen. Helemaal prima. Het gaat in dit geval toch om de modellen en niet om de bokkers lijkt me.