Fotomeetings in België

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:59

kaat, ik heb al vaker mee gedaan met meetings en dat werkt zo erg moeilijk. Er zijn al vele pogingen geweest tot meetings in Belgie, maar omdat mensen hier te afwachtend zijn werd er nooit wat geregeld.

Dus bij deze: [FM] [P] Fotomeeting Limburg BE

Daar kan je je dan gewoon aanmelden, eventueel kopieer je gewoon wat je hier in het lijstje gepost had, en als er dan hier mensen bij komen voor limburg komen ze gelijk wel bij het topic voor paarden in limburg uit.

We hoeven niet te zeer te kiezen waar en wat. Als we een leuke meeting met 3 fotografen kunnen organiseren is dat ook fijn. Al zijn het er 20 omdat niet iedereen op een bepaalde plaats geraakt, maar dan komen er tenminste eens mensen aan bod die normaal niet uitgekozen worden in de 'grote' meetings.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:00

Er kunnen altijd ene deel kandidaten afvallen als datum en plaats iis bepaald waardoor je dan met erg weinig overblijft. Ook verschillende fotografen hebben gezegd wel mee te willen maar onder voorbehoud van bijv. de paarden enz.

dejoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:00

Ik heb mezelf ook in het andere topic gemeld, aangezien ik hoop dat ik toch mee kan :)
Heb x_kaat_x wel ook mijn top 3 gestuurd, dus voorlopig blijven we nog even bezig in 2 topics vrees ik haha

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:01

Bon, Limburg is helaas no-go for me. Vind het niet waard om zo ver te rijden :) Uurtje is wel oké, maar 2 uur vind ik beetje te veel. Ik hou ogen open voor zaken in de buurt.. Tijd zat.

Dus, van deze lijst modellen mag je me er af halen denk ik dan. Tenzij dit een lijst van modellen wordt van over heel België, met oog op meetings op andere locaties.

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:01

Niet vergeten dat het voor fotografen ook interessant moet blijven. Grote kans dat er afmeldingen gaan zijn als er 'gewone' modellen komen.
Dit topic is geen Huiskamer topic oid, dit topic was er om locaties te zoeken enz en er hebben nu een aantal mensen interesse. Maar met meer info in een nieuw topic, krijg je mss meer aanmeldingen en die mogen gewoon meedoen lijkt me

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:02

daarmee dat ik een eerlijk stemming wou houden voor de locatie. Maar blijkbaar is er al een ander topic geopend

x_Kaat_x

Re: Fotomeetings in België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:03

De stemming word zowiezo verder gezet in het volgende topic neem ik aan? hoe ga je anders een locatie kiezen?

dejoni

Wie weet is het dan ook leuk om een meeting te hebben met 'gewone' modellen en 'gewone' fotografen. Als ik op die datum dan kan ga ik mij daar zeker niet om afmelden :)
Moet wel zeggen dat ik de 3 locaties heb gekozen die het dichtste bij mij in de buurt liggen, zodat de reistijd ook te doen blijft.

Vooralsnog heb ik nog aan geen enkele fotomeeting meegedaan maar lijkt het mij een erg leuke ervaring :)
Laatst bijgewerkt door dejoni op 02-12-15 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt

x_Kaat_x

Idd ik neem aan dat als het niet interresant genoeg is voor fotografen dat jullie ook niet gemotiveerd zijn om mee te doen.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:05

maar jullie willen dus allemaal speciale paarden? dan heeft mijn standaard KWPN schimmel dus nooit ene kans voor zulke dingen...

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:05

Ik lees dat sommige het hier duidelijk anders aan willen pakken. Maar ik ben bang dat dat lang niet iedereen eens kan mee gaan. We kunnen op zich zoveel meetings doen als er weekends zijn. Mij maakt dat niet uit. Er zijn al een hele boel fotografen en modellen voor limburg.
5 modellen en fotografen is meer dan genoeg, anders wordt het ook echt een warboel. Ben eens op een meeting geweest met 7 paarden geloof ik, ondanks dat het goed geregeld was het gewoon niet fijn werken.

We hoeven toch ook geen locatie te stemmen op dit moment? Maak gewoon een lijstje met alle locaties die mogelijk zijn, regel een locatie, dus limburg in dit geval aangezien dit niet zo groot is zal het voor de meeste wel geen moeite zijn om ergens binnen limburg te geraken.
Als er dan een paar modellen/fotografen zijn voor een andere provincie kunnen zij ook een topic openen en hier plaatsen, ik zou daar ook graag aan mee doen dan.
Maar het probleem waarom meetings hier nooit door gaan is omdat er altijd te veel getwijfeld wordt, en uiteindelijk niets concreet wordt afgesproken.

Ik heb in het topic nu de plaatsen in Limburg gezet, dan kunnen we daar stemmen voor welke plaats. Maar in dit topic stemmen voor een plaats heeft geen zin want dan kan de helft niet komen.
Je maakt beter een hoop kleinere groepen waar iedereen eens mee kan, dan 1 grote groep waar de helft niet aan kan deelnemen. Dat is ook zonde.

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:10

Ik wil eigenlijk liever gewone paarden voor mijn portfolio. Als er dan iemand foto's vraagt weet die ook gelijk wat die kan verwachten. Speciale paarden zijn zeker eens leuk, maar vind 'gewone' paarden ook geweldig. Als fotograaf hoor je daar ook mooie foto's van te kunnen maken, welke best kunnen passen in je portfolio. Wil je echt speciale dingen, dan ga je sneller naar 'speciale' meetings gaan welke in NL gehouden worden. Mensen die alleen iets speciaal willen, hebben dat er vaak ook wel voor over.

Jackytje schreef:
Bon, Limburg is helaas no-go for me. Vind het niet waard om zo ver te rijden :) Uurtje is wel oké, maar 2 uur vind ik beetje te veel. Ik hou ogen open voor zaken in de buurt.. Tijd zat.

Dus, van deze lijst modellen mag je me er af halen denk ik dan. Tenzij dit een lijst van modellen wordt van over heel België, met oog op meetings op andere locaties.

Dit is meer bedoeld over heel belgie, dus in dit linkjes topic komen dan ook meetings die dichter bij jou zijn als ze eens een regio hebben afgesproken. In het topic voor limburg komt een nieuwe lijst met aanmeldingen.

Edit:

En ja Kaat, uiteraard wordt er in het limburg topic ook gewoon gestemd voor de locatie en datum.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:15

Ik vind de modellen niet zo erg eigenlijk, zolang er iets vna variatie is

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:23

Leen schreef:
Reflectieschermhouder? :D
Extra hulp is altijd zeker welkom!

Edit: Ben je goed in organiseren? Anders is het wel makkelijk om iemand te hebben die de tijd in het oog kan houden, wat organisatie doen wat betreft welk model bij welke fotograaf(en), plaats,... Dan gaat het eens zo vlot, tegen dat iemand van de fotografen of modellen daar voor zorgt.

Tenzij je natuurlijk liever bij de kleinere klusjes houdt, ook zeker welkom :)

Ik ben helemaal geen organisatorisch talent :')

Laat mij maar lekker simpele klusjes doen, gewoon mijn naam + een bevel schreeuwen en dan komt het in orde :+

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:35

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 22:05

Oh billionache, die locatie is maar kwartiertje rijden!

In limburg wil ik ook wel mee doen, maar dat hangt echt af van wanneer...

SheeNegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 12:31

Is er animo voor een meeting in Averbode?

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 12:33

Ik zou wel geïnteresseerd zijn voor een meeting in averbode :)
Als fotograaf waarschijnlijk :)

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 12:36

Ik ook. Ook als fotograaf.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 12:38

Hier ook interesse als fotograaf :-) als dit niet tijdens mijn eigen meeting valt natuurlijk.

SheeNegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 12:46

Dan maak ik een apart topic aan hiervoor :j

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 12:47

Averbode is 40 minuutjes rijden van mij! dat valt eigenlijk ook wel mee! Maar locatie enz.?
En ook de datum

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 13:14

Hoi allemaal,

Aangezien ik niet weet of iemand hier intussen over op de hoogte is: in Averbode is sinds ongeveer het voorjaar (denk ik) een gedeelte afgesloten voor broeden en begrazing (aan dat water dat nogal populair was om door te gaan met de paarden):
http://www.demerodeonline.be/locatie/be ... rle-heide/

Maar tal van mogelijkheden daar! :)

Zetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 13:48

Was ik helemaal happy dat er eindelijk weer eens een fotomeetingtopic voor België wordt geopend blijkt deze waarschijnlijk ook weer richting Limburg door te gaan. |( En dat is helaas voor mij letterlijk de andere kant van het land.

Zou zo graag ook een willen meedoen. Heb hier 7 mini's lopen dus keuze genoeg.
Hoop dat er nog mensen zijn die interesse hebben in een meeting een beetje meer richting de kust..?

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:03

Zetta schreef:
Was ik helemaal happy dat er eindelijk weer eens een fotomeetingtopic voor België wordt geopend blijkt deze waarschijnlijk ook weer richting Limburg door te gaan. |( En dat is helaas voor mij letterlijk de andere kant van het land.

Zou zo graag ook een willen meedoen. Heb hier 7 mini's lopen dus keuze genoeg.
Hoop dat er nog mensen zijn die interesse hebben in een meeting een beetje meer richting de kust..?

er zijn hier ook bokkers van oost vlaanderen etc. Post hier waar je het ongeveer wilt, en misschien zijn er wel bokkers die mee willen doen bij jou in de buurt :)