Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jtragter schreef:Keona1 schreef:Of eerst een datum kiezen? Dan veranderen er toch altijd weer dingen, mensen die niet kunnen en nieuwe mensen die dan juist wel kunnen en nu niet aanmelden omdat er geen datum is...
Je hebt gelijk. Laten we gaan voor 24 JanuariAls er meerderen zijn die dat een goede datum vinden.
CastaMickey schreef:Is er al een datum bekend?
Ovb van de datum geef ik me graag op als reservefotograaf
NAIWHL schreef:Van mij uit ook een vraag voor de fotografen. Is er nog voorkeur voor het tuig? Wel of geen borsttuig? En wat verwachten jullie van mijn kleding? Netjes of meer casual?
Ondanks western rij ik wel altijd met cap.
Cleo_ schreef:NAIWHL schreef:Van mij uit ook een vraag voor de fotografen. Is er nog voorkeur voor het tuig? Wel of geen borsttuig? En wat verwachten jullie van mijn kleding? Netjes of meer casual?
Ondanks western rij ik wel altijd met cap.
Belangrijkste is dat jij je er goed bij voelt. Hou de kleuren rustig. Tuigage is aan jezelf. Zorg wel dat alles schoon is en op elkaar is afgestemd.
Setteli schreef:Omdat Esmee de Vries nog niet kan reageren in deze groep, doe ik dat even. Ik ben nl haar moeder en ik moet ook mee als chauffeur. Dan blijf ik ook op de hoogte!
Kiki1995 schreef:Mijn excuses dat ik een tijdje niks van mij heb laten horen. Ik heb het heel erg druk gehad de laatste dagen.. Ik kan toch niet mee op die datum, dus een reserve fotograaf kan in mijn plaats!!
Ufurio4e schreef:Waarvoor is de app?