love__mandy schreef:[ [url=m/bOuOqT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij deze dan de bloemen die ik heb
Nummer 7/9 heb ik ook nog in het donkerpaars. En heb ook nog rode bloemetjes alleen die paste er niet meer bij haha
Ze zijn allemaal prachtig!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cchanny schreef:Strasshorse schreef:Er kunnen in totaal 10 fotografen mee (5 modellen en fotograferen in groepjes van 2) dus opgeven kan nog ja hoorhebben nu 8 fotografen (eigg 9 maar mijn hondje is gekozen dus kom zelf als model)
Ben je dan wel evengoed de hele dag aanwezig?
Strasshorse schreef:Cchanny schreef:Ben je dan wel evengoed de hele dag aanwezig?
Jazekerik organiseer de meeting dus zal ook de hele tijd aanwezig zijn. Ik reken 15 min per model dus we zijn ong 1,5 uur bezig in totaal. Dit is voor portrait foto's. Daarna kunnen ook actie foto's gemaakt worden voor degene die willen
puppy1128 schreef:Nou die lummel zal het niet erg vinden hoor, los gaan.
Is vooral zolang hij het een beetje zelf doet vanwegen een schouder blesure, gister ging hij met mij een uurtje mee en daarna gelijk weer. Alsof hij nog niet gelopen had..
Maarja fiets soms 2-3 uur en dan is ie nog niet moe.. En dat voor een hond die bijna 12 is.
Strasshorse schreef:Vanky schreef:Is er nog plaats voor fotografen om zich aan te melden?
Je mag je nog aanmelden hoor ivanka
Lisitano schreef:Zijn de honden die meegaan wel hondsociaal?
Mijn hond is een intacte reu en andere intacte reuen willen nog wel eens flink op hem reageren.