zondag 17 januari: Model: - Cha_rity - desi92 - Kimmetjee04 alleen als ik in de ochtendgroep wordt geplaatst (moet om 16.30 u werken - xxitsmexx - felicia99 - EmptyWords - Cyruss_
aantal modellen scheelt 1, en juist vanwege last minute afzeggingen, heb ik nu liever meer fotografen dan modellen. daarbij is er een fotgraaf die gevraagd heeft om met een ervaren fotograaf te mogen fotograferen.
Oke, maar zitten dus 2 fotograven om en om niks te doen ivm te weinig modellen.
Dus is het dus logischer om te kijken na een even aantal modellen en fotograven zodat iedereen wat te doen heeft. Ipv rekening te houden met iemand die met een ervaren fotograaf wilt fotograveren neem ik aan..
En er zullen denk ik niet meer fotograven zich afmelden aangezien ze het erop hebben gezet...
xmichxrocky
Geplaatst: 29-12-15 12:31
Ik heb inderdaad gevraagd om mee te lopen met een ervaren fotograaf. Heb wel wat paardjes gefotografeerd maar ben echt nog beginnend. Ik kan de 31'ste in ieder geval.
Ik ben het er mee eens om het op een datum te doen met even aantallen.. het is nooit fijn als fotografen of modellen niks te doen ghebben omdat er te weinig zijn. Zou dan ook eerder voor de 17e gaan
Felicia99
Geplaatst: 29-12-15 16:32
Anoniem schreef:
Ik ben het er mee eens om het op een datum te doen met even aantallen.. het is nooit fijn als fotografen of modellen niks te doen ghebben omdat er te weinig zijn. Zou dan ook eerder voor de 17e gaan
Lijkt me het handigst om in totaal 8 modellen te hebben, zodat je in de ochtend 4 modellen en in de middag 4 modellen hebt. En dat er per model dan 2 fotografen zijn. En na portretrondes evt losgooi/rijronde.