Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
desi92 schreef:Ik bedenk me trouwens net, na het eerste kaartje beter de hebben bekeken dat De ruiter route die links langs de parkeerplaats loopt ook gewoon een openbare zandweg is, die francii dan volgens mij bedoeld. Hier rijden dus ook gewoon auto's, motoren ed.
Qua zandbult is stokkum groter maar veel te klein voor de trailers en met mooi weer giga druk en dus ook officieel niet toegestaan voor paarden. Er ligt een ruiterpad langs maar je komt zelf niet over de bulten heen
Francii schreef:Desiree misschien moet je even beter lezen en naar de plattegrond kijken...
het ruiterpad gaat bij die foto van 'Pad verder gelopen' naar links, waardoor we weer dichter bij het bos komen waar we geen last hebben van die mais. We komen dus niet op het land van iemand anders, alleen op ruiterpaden. En de achtergrond bestaat dan dus uit een strook gras en de bosrand.
Losgooien gaat inderdaad niet op een ruiterpad, maar op de zandbult kan dit dus wel met longeerlijn. Of heb je een beter idee?
Maar zo te horen gaat het dus lukken ! Ik heb er echt zin in !
lauxmautink schreef:Helaas moet ik Disney toch thuis laten zaterdag.. Voor dit weekend hebben we helaas geen 2 paards trailer tot onze beschikking.. Ik kom dan dus alleen met m'n knappe valkje
karuna schreef:Hoi mag ik even inspringen in het topic? Voor zover ik weet traint er een hondensport vereniging op zaterdag ook op dat terrein. Zij zorgen voor erg veel geblaf en onrust ook, soms zijn ze op het hele benedengebied bezig ook. Ik vermijd juist op zaterdag daar vanwege de onrust.
Eventueel is dat stuk te bereiken via een parkeerplaats dwars op dit stuk bos. Daar zit een gras/akkerland naast ook en een rustig zandpad dat een doorgaand pad is. Deze parkeerplaats zit aan het eind van de oude eltense weg (zandweg die ook op je kaartje staat). Een ingaand pad van die parkeerplaats komt uit op het groene rondje. Kan ook als uitwijk gebruikt worden als het erg druk is op de parkeerplaats bij het peeske.
karuna schreef:Ok dat zou fijn zijn dan is dat wel te doen daar en nu erg mooi met kleuren. Oefenen ze daar wil je er niet zijn