Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EquiPhoto schreef:Staan we niet op elkaars achtergrond dan op een breed bospad?
Voldoende ruimte, licht en kleur is nog vrij lastig in te vinden in Schaarsbergen
Wubwub schreef:Er zijn 3 bossen in Schaarsbergen... in die bossen weet ik veel hoe veel paden. Lijkt me niet zo'n probleem om een paar goede paden te vinden hoor.
Lijkt we wel erg prettig om een punt af te spreken waar we treffen... Dat is me nog altijd onduidelijk.
Shauniraquel schreef:Wubwub schreef:Er zijn 3 bossen in Schaarsbergen... in die bossen weet ik veel hoe veel paden. Lijkt me niet zo'n probleem om een paar goede paden te vinden hoor.
Lijkt we wel erg prettig om een punt af te spreken waar we treffen... Dat is me nog altijd onduidelijk.
We kunnen 4 plekken opstellen. Dan wisselen we deze plekken af!
Shauniraquel schreef:Uhh nee, ik dacht afwisselen. Maar dan moeten de fotografen ook afwisselen, dus inderdaad niet heel handig.. We moeten denk ik gewoon even kijken hoe groot genoeg alles is en dan het op dat moment beslissen hoe en wat.
Wubwub schreef:Er zijn 3 bossen in Schaarsbergen... in die bossen weet ik veel hoe veel paden. Lijkt me niet zo'n probleem om een paar goede paden te vinden hoor.
EquiPhoto schreef:Wubwub schreef:Er zijn 3 bossen in Schaarsbergen... in die bossen weet ik veel hoe veel paden. Lijkt me niet zo'n probleem om een paar goede paden te vinden hoor.
Ben ik niet helemaal met je eens, ik rijd al heel wat jaartjes rond in Schaarsbergen, werkelijk prachtige paden en een super omgeving, maar niet veel plekjes die geschikt zijn voor fotoshoots. Bedenk dat als je onder de bomen zit je nooit genoeg licht hebt (op de paden sta je immers altijd in de schaduw omdat je onder de bomen staat). Daarnaast staan er in Schaarsbergen veel dennenbomen die onder bij de stam kaal zijn en boven in de top groen, terwijl je juist een herfstmeeting willen met kleur!
Mijn voorkeur gaat daarom uit naar de rand van een bos of een open plek, zodat we de mooie kleuren hebben van de oranje/rode/gele bomen maar wel met voldoende zonlicht.
EquiPhoto schreef:Wubwub schreef:Er zijn 3 bossen in Schaarsbergen... in die bossen weet ik veel hoe veel paden. Lijkt me niet zo'n probleem om een paar goede paden te vinden hoor.
Ben ik niet helemaal met je eens, ik rijd al heel wat jaartjes rond in Schaarsbergen, werkelijk prachtige paden en een super omgeving, maar niet veel plekjes die geschikt zijn voor fotoshoots. Bedenk dat als je onder de bomen zit je nooit genoeg licht hebt (op de paden sta je immers altijd in de schaduw omdat je onder de bomen staat). Daarnaast staan er in Schaarsbergen veel dennenbomen die onder bij de stam kaal zijn en boven in de top groen, terwijl we juist een herfstmeeting willen met kleur en bomen die ook ter hoogte van de stam blad hebben.
Mijn voorkeur gaat daarom uit naar de rand van een bos of een open plek, zodat we de mooie kleuren hebben van de oranje/rode/gele bomen maar wel met voldoende zonlicht.
Shauniraquel schreef:Zoals ik al eerder had vermeld, ga ik inderdaad van te voren zelf kijken en zou dan foto's plaatsen.
Ben ik niet helemaal met je eens, ik rijd al heel wat jaartjes rond in Schaarsbergen, werkelijk prachtige paden en een super omgeving, maar niet veel plekjes die geschikt zijn voor fotoshoots. Bedenk dat als je onder de bomen zit je nooit genoeg licht hebt (op de paden sta je immers altijd in de schaduw omdat je onder de bomen staat). Daarnaast staan er in Schaarsbergen veel dennenbomen die onder bij de stam kaal zijn en boven in de top groen, terwijl we juist een herfstmeeting willen met kleur en bomen die ook ter hoogte van de stam blad hebben.
EquiPhoto schreef:Ik zou het dus zo 1,2,3 niet weten in dat gedeelte van Arnhem. Moet ik wel eerlijk bekennen dat ik dus al een tijd niet op de ruiterpaden ben geweest, maar ik heb werkelijk waar niet echt een goede locatie in dat deel van Schaarsbergen. Vandaar dat ik ook mijn zorgen uit.