ze zijn er in zwart en wit en ze zijn heel makkelijk voor onder een jurkje! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ze zijn er in zwart en wit en ze zijn heel makkelijk voor onder een jurkje! 

Ik ben namelijk zelf op de fiets en kan je dus niet meenemen..

waaaah. Toch maar regelen dat je met iemand meerijd, dan!
.. Maar dan moet je even op 9292 invoeren: Vanaf Groningen station naar Hoge Hereweg 33 aankomsttijd 09:30 op zaterdag. Bus 50 gaat dan om 08:50 vanaf HS en dan ben je om 9:11 bij de bushalte Nieuwe Schoolweg en dan moet je nog een kwartier lopen. Maar dan kan iemand je vast wel even meenemen, want iedereen komt daar langs (met de auto).
.
Vind hele korte jurkjes met hele blote benen ook nooit zo charmant

.
Het is meestal al een beetje stressvol (voor een paard) om zo lang achter elkaar netjes te moeten poseren
Dus ach, op zich alleen maar handig.
.
Dus tja, even doorbijten
Sting schreef:Dat zou voor mij betekenen dat ik de voorlaatste shoot pauze heb. Ik denk dat ik dan voor de eerste 3 shoots jurkjes heb, en dan me omkleed. Vriend komt namelijk speciaal uit zn werk om te helpen, en dan kan hij na 3 shoots weer weg. Trek ik mn paardrijkleren aan en wacht dan op de laatste. Kan Sting even bijkomen en gras eten, vind hij vast niet erg. Danielle: Voor mij dus de laatste shoot zonder jurkje, maar zonder zadel en gewoon in rijkleding. Kan wel mn bloemetjes shirt aantrekken/aan houden.
bloementjesshirt zal wel erf leuk zijn ^^