Lotte, zo ken ik er nog 1. Gisteren voor het eerst bij puppycursus geweest. Na dat uur was ze bek en bek af! Al die nieuwe indrukken. Ben benieuwd! Denk dat de actief foto's te veel gaat worden.
Een uur puppy cursus?! Bij ons is het een half uurtje en dat is soms al veel voor een pup. Maar we snappen het allemaal als je pup moe word en niet meer zo goed poseert of actief is, zo'n dag is natuurlijk helemaal doodvermoeiend voor zo'n pup. (en sommige volwassene honden ook nog)
Komt goed! Kan idd begrijpen dat anderhalf uur te lang is, zeker voor de pups. Eventueel kunnen we sneller door wisselen, zullen dit de dag zelf wel even bekijken Zullen er sowieso rekening mee houden. Slaapfoto's zijn natuurlijk ook wel erg aandoenlijk
@xoranlover Super! Zou jij het programma nog aan beiden door willen geven? Staat op pagina 5 geloof ik. (Als je dat nog niet gedaan had ) En beterschap natuurlijk, hopen dat het zondag idd beter gaat met lopen!
Gaat al beter kan alleen zijn dat ik heel sjabbie in mijn joggingbroek kom omdat een spijkerbroek nog pijn doet want die rand zit precies op een blauwe plek
Ja, gaat morgen gewoon door. Zoals het er nu naar uit ziet is er max. 10% kans op regen rond 11uur en daarna de hele middag 0%. Dus allemaal nog even een zonnedansje doen en dan moet het goed komen
Ik moet me helaas gaan afmelden voor de fotomeeting. Afgelopen woensdag heb ik een kleine operatie aan mijn teen gehad. Dit bleek erger te zijn dan ze dachten. Vandaag kan ik er nog steeds niet op lopen, mijn teen is nog heel dik en doet het nog een beetje pijn. Aangezien ik volgende week op vakantie ga wil ik het niet riskeren om mijn teen nu te overbelasten dus houd ik liever nog een paar dagen rust. Ik vind het echt ontzettend jammer dat ik niet kan komen want ik had er enorm veel zin in. Mochten er nog vragen zijn ivm de site of iets anders kan je die gerust stellen! Ik houd namelijk alles nog in de gaten want ik ben benieuwd naar de foto's!
Ik heb voor Lily twee halsbanden bij, rode en zwarte, kan niet kiezen
Als extra denk ik dat je bedoeld een speeltje of iets? Misschien een bal of knuffel. Zeker met een pup is het misschien fijn iets vertrouwds bij je te hebben?
Ik zal sowieso wel wat ballen etc. meenemen, voor algemeen gebruik.
Let wel op dat als je samen met je hond ook nog op de foto wilt, dat je hier met je kledingkeuze rekening mee houdt. Geeft vaak wel een mooier resultaat natuurlijk
Dan moet ik in het wit met hier en daar een zwart vlekje Ik heb wat anders van lichtere kleur klaar liggen
Ik heb ook genoeg al in de zak zitten, klaar voor morgen. 1 ballenwerper met bal, 3 extra tennisballen, een trektouw met bal er aan en een zakje trainingssnoepjes (van die kleine zachte dingetjes). Morgenochtend alleen nog even dat zandmonster van mij wassen en dan ben ik er helemaal klaar voor
Was bijna bang dat ik mij ook moest afmelden, omdat mevrouw hier een beetje te enthousiast was met een van de tennisballetjes die ik gegeven had. Nagel gebroken Maar ze heeft er nu geen last van en een dierenarts kan verder niets er mee doen. Ze rent nog altijd graag rond en ook zonder dat ze echt last er van lijkt te hebben (is die 'duim' wat hoger zit). Moet alleen even in de gaten houden dat het niet gaat ontsteken en morgen even schoon maken als we klaar zijn. Maar daar zorg ik natuurlijk zelf voor dat ik die spullen bij heb
Amberr09
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-15 19:01
Hahaha, ik zou dan eerder voor een cruella de vil? outfit gaan (die 'heks' van de 101 dalmatiërs)
Ik voel hier een nieuwe meeting met thema aankomen
Ik heb mijn ene lens gisteren weg gebracht heel leuk. Tijdens het shooten van kittens stelde dat ding opeens niet meer scherp... Autofocus kapot... Thank God niet mijn 2.8 lens anders had ik mijn vader heel lief aan moeten kijken...