[P] Ijmuiderstrand 4 oktober

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-15 13:10

Weersvoorspelling bekeken, het is wat bewolkt maar gewoon droog dus het gaat gewoon door :j

Adres: Ijmuiderslag 1, Ijmuiden
Afbeelding
Bij het restaurant verzamelen.

Iemand die nog een model weet zo last-minute voor de ochtendgroep?
Afbeelding

Fotografen groepen kunnen we in de middag gewoon wisselen zodat het niet de hele dag hetzelfde is, maar dat beslissen we daar wel.
Anders werd m'n schema zo groot. :+

Cynn
Fotograaf

Re: [P] Ijmuiderstrand 4 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-15 13:39

Zojuist weer een afmelding gehad voor de middaggroep.. Mij lukt t vandaag echt niet om nog modellen te gaan zoeken, t is nu aan de fotografen of ze wel voor maar 5 willen gaan reizen.. -O-

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 14:06

Cynn schreef:
Zojuist weer een afmelding gehad voor de middaggroep.. Mij lukt t vandaag echt niet om nog modellen te gaan zoeken, t is nu aan de fotografen of ze wel voor maar 5 willen gaan reizen.. -O-

Ik neig nu best naar een "hiervoor ga ik er niet heen", maar het voelt zo banketstaaf om de goede onder de slechte te laten lijden. Was ik van de week nog schappelijk en kon ik er nog begrip voor opbrengen... momenteel mogen de deelnemers best weten dat de stoom mij nog net niet uit de oren komt. :n

Laat mij dan maar de boeman zijn en een "slechte naam" krijgen, maar ik vind het ronduit belachelijk hoe makkelijk mensen hier gewoon afmelden voor een afspraak die al zeer lang stond. Dat een paard koliek krijgt , dat jij als eigenaar je been breekt of dat er bijvoorbeeld een overlijdensgeval is in je omgeving... dáár kan ik begrip voor opbrengen. Maar redenen als toch geen tijd, toch geen vervoer, toch geen ... (vul maar in) nee dat gaat er bij mij niet meer in, die redenen heb ik te vaak gehoord in de tijd dat ik nog actief meedeed aan meetings. Dat zijn stuk voor stuk dingen die je allemaal (ver) van te voren goed geregeld kan hebben en dus ook ruim van te voren weet of deelname gaat lukken ja of nee.

Bedenk je goed dat het voor jou niet zo erg is als je je afmeld, maar het heeft ook gevolgen voor de andere modellen. Want bij te weinig modellen gaat de hele meeting niet door en zijn de modellen die hun zaakjes wel goed voor elkaar hebben de dupe. Een opmerking als "zoek op facebook/bokt/social media naar reservemodellen" is goed bedoelt, maar de ervaring leert dat zoiets gewoon niet nuttig is. Het kost enorm veel werk, stress en gezeur bij bekenden en uiteindelijk levert het vaak geen enkel model op.

Ik ben hier echt boos over en baal er van dat het wéér op deze manier moet gaan... In ieder geval voor mij reden om niet meer mee te doen aan fotomeetings. Ben er spuugzat van dat men maar zo omgaat met afspraken.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 14:20

Ilona ik had het niet beter kunnen verwoorden.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 14:26

Ik ben het helemaal met je eens.

Het is voor mij 181 km enkele reis en ik baal er ook behoorlijk van dat er weer afgezegd wordt.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-15 14:28

Ja, ik vind t echt banketstaaf voor de mensen die van zo ver moeten komen en de dag ervoor vrij gehouden hebben.. Het is echt aan jullie of t nog doorgaat..

Ik vind t organiseren ook gewoon niet leuk meer zo..

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 14:37

Thanks dames, het is zeker niet bedoelt om iedereen te overtuigen dat we de meeting stop moeten zetten. Als jullie het door willen laten gaan ga ik ook gewoon nog mee, maar ik kon hier niet langer over zwijgen en doen alsof het niet zo vervelend is dat er mensen last minute afzeggen.

Om nog maar te zwijgen over hoe vervelend het is voor mensen die hier speciaal vrij voor vragen bij hun werk bijvoorbeeld....

jenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 14:41

Ik ben het ook compleet met je eens Ilona!

Ik wil nog steeds wel komen.

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 14:42

Jeetje wat vervelend! En zonde van de organisatie. Wat dat betreft zijn meetings te vrijblijvend geworden tegenwoordig.

Persoonlijk zie ik het niet zitten om voor dit aantal de hele dag op pad te zijn. Misschien kunnen we het dan beter verplaatsen.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 15:00

Ik geef je groot gelijk hoor Marcato, maar dit is dus precies wat ik bedoelde... modellen die afmelden beseffen volgens mij niet wat voor een domino-effect het heeft.

Ik ben even gaan tellen en we zijn, als je inderdaad niet mee gaat Marcato, met 5 modellen en 5 fotografen... Misschien een idee om 1 groep te maken en dus korter op het strand te zijn? Alhoewel dat ook weer niet echt fijn is.

Het is voor mij anderhalf uur tot 1 uur en driekwartier rijden... Enkele reis... en eerlijk gezegd vind ik dat niet echt in verhouding staan met 5 paarden (of misschien wel minder, want wie weet wat voor een afmeldingen er nog komen). Maar ik laat het over aan de andere deelnemers. (zowel fotografen als modellen)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-15 15:03

Ik stel voor dat we t gaan verplaatsen.. Iedereen mee eens? -O-

mucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 15:10

Het is echt heel erg jammer dat mensen zo makkelijk afzeggen.
maar aan de andere kant zou het voor mij ook erg jammer zijn als het nu niet meer door gaat.
ook ik heb dingen afgezegd om hier naar toe te kunnen en de trailer staat al voor de deur.
Dus ik zou het wel heel fijn vinden als net gewoon door kan gaan!

mucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 15:12

Heel eventueel hebben we nog een pony in de aanbieding.
Onze Frutsel. Kleine vos shetland merrie..

Dan moeten we wel met 2 trailers komen, dus liever niet ivm de afstand.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-15 15:20

Hoor net dat ik misschien 2 modellen erbij heb, dan gaat t wel gewoon door.. Hou jullie even op de hoogte binnen nu en een uurtje.

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 15:35

Maar wat voor modellen zijn dat dan?

Ik bedoel het absoluut niet onaardig hoor, maar een doorsnee Shetlander hoef ik niet per se in mijn portfolio extra te hebben.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 15:36

Cynthia heeft geen bereik maar de meeting gaat gewoon door.

mucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 15:40

Oh super!
Ik baalde al verschrikkelijk.
Verheug me echt op strandfoto's en ben heel benieuwd hoe Brenin op het strand reageert.

its_laraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 16:15

Ik hoorde dat jullie nog modellen zoeken??
Het lijkt mij erg leuk om morgen te komen met mijn twee vosbonte shetlanders. Ik kan ze alleen niet super wit krijgen omdat ze al flink fluffy zijn en ze daarom niet kan wassen. Maar ik zal natuurlijk mijn best doen!!

Edit: een van de shetlanders kan liggen en zitten op commando :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 16:24

Ja bent welkom moet ik zeggen namens Cynthia en Jennefer!! Middag of ochtend maakt niet uit!

its_laraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 16:52

Super! :D
Ochtend komt voor mij het beste uit! :)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 17:12

Fijn dat er last minute nog twee modellen komen. :)
Verzameltijd blijft het zelfde in de ochtend??

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 17:47

Dus t gaat wel door?
Hoop t wel. Heb namelijk net de trailer gehaald alvast en pony door de wasstraat gehaald (nu hopen dat ze schoon blijft). Ik kom in ieder geval, of t nou wel of niet doorgaat. En ik heb er ontzettend veel zin in!

Story

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 18:48

Wat goed! Ik hoop ook dat het gewoon door gaat. Hier ook al een schoon paard en de trailer staat ook klaar.

Ik heb er heel veel zin in in ieder geval :)
Voor Aquesto ook de 1e x op het strand dus ben heel benieuwd hoe hij het vind.

Hes_Han

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 19:34

Ik val dan wel af met mijn paardje en ik wil daar ook even wat over zeggen. Ik ben ook fotograaf op meetings en ik maak ook vaak mee dat er de helft af valt. Maar ik kan er oprecht niks aan doen dat ik nu niet kan komen. Mijn vader gaat last minute een weekend mountain biken en heeft de trekhaak nodig. Ik heb nog een auto geprobeerd te regelen maar het lukt me gewoon niet. Ik wil even zeggen dat ik dus niet met een banketstaaf smoes af zeg en ik vind het ook echt niet leuk dat ik niet kan ik had mij er ook op verheugd.

mucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 19:52

Brenin is er ook klaar voor!