Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WiancaR schreef:Ik heb nog wel leuke accessoires, gooi gewoon een tas vol en dan zien we wel. Wat voor maten hebben Shet halstertjes? Misschien heb ik nog wel een halstertje zit ik me nu te bedenken.. Maar die kan niet tegen druk, is echt een show dingetje dus daar moet je wel een hele brave pony voor hebben.
Wat betreft onervaren fotografen;
@NoaHD: De vader van je bijrijdster is vrij om foto's te maken, maar ik ga hem niet indelen in het schema omdat jullie er maar 1 dagdeel zijn. Zo kan hij fotograferen wanneer hij wil of je bijrijdstertje helpen als het nodig is! Als hij wat 'behind the scenes' foto's wil maken zou dat ook hartstikke leuk zijn!
@claudiadvx; Zou je willen vragen of ze mij willen PB'en met een link naar voorbeelden of mij willen mailen op hello@malissaverhoef.nl? Dan kijk ik even wat handig is met indelen.
En verder.. Dit is de weersvoorspelling..
http://buienradar.nl/weer/ommen/nl/2749613/#5daagse (even omlaag scrollen naar zaterdag)
Ik wil sowieso nog tot morgenavond even afwachten wat het weer doet. Om uiterlijk zaterdag rond 8:00 uur s'morgens een beslissing te maken. Zijn er mensen die al eerder van huis af moeten? Dan houd ik daar rekening mee. Mocht je nou geen tijd meer hebben om zaterdagochtend te kijken, PB dan even je mobiele nummer door zodat ik er voor kan zorgen dat iedereen het op tijd weet.
Als de meeting ivm het weer afgelast moet worden, wordt deze verplaatst!
Ik ga een datum uitzoeken waarop iedereen kan. Fotografen die zich nu hebben moeten afmelden mét reden mogen dan gewoon weer mee. (Met reden houdt in dat je iets van je hebt laten horen, dus niet gewoon 'geen zin' meer hebt.)
dit is mijn eerste fotomeeting dus ben er een beetje een leek in
xPearl schreef:NoaHD schreef:Nemen de fotografen trouwens iets mee om de aandacht van de paarden te trekken?dit is mijn eerste fotomeeting dus ben er een beetje een leek in
Ik heb standaard een dierengeluiden app op mijn telefoon staan. Kijken de meesten wel op!. En boterhamzakjes werken ook altijd! hahaa
bedacht me net ineenkeer tja hoe ga ik dat doen
mijn shetlander heeft namelijk witte vlekken alleen ik kan haar niet wassen omdat we geen goede fleecedeken hebben (is te klein
) en ze staat dag en nacht op de wei...