[P] Fotomeeting paarden, Amsterdamse bos [Mei]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gewoonmarie

Re: Fotomeeting paarden, Amsterdamse bos [Mei]

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 21:13

En nog een vraagje, bedoel je de parkeerplaats bij de radar toren?

WhatsUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 21:14

Ziet er goed uit Justine!

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 21:58

gewoonmarie schreef:
En nog een vraagje, bedoel je de parkeerplaats bij de radar toren?

Zoals erboven staat komt er een uitgebreide PB met beschrijving waar je moet zijn, dat komt dus nog :)
En als je niet durft te rijden, hoeft het niet he, het is niet verplicht, het is optioneel :)

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 22:02

Ik heb vorig jaar binnen het mini paddockje gereden wat we toen hadden, kwamen toch nog wat leuke rijfoto's uit. Lof voor die fotografen die toen alle lijnen hebben weggewerkt!
Maar durfde erbuiten toen ook niet aan, ivm dat ie in galop nog aan de kletter ging zonder rem...en das niet zo verantwoord op zondagmiddag in een druk zonnig bos haha.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 22:24

darkadia schreef:
Ik heb vorig jaar binnen het mini paddockje gereden wat we toen hadden, kwamen toch nog wat leuke rijfoto's uit. Lof voor die fotografen die toen alle lijnen hebben weggewerkt!
Maar durfde erbuiten toen ook niet aan, ivm dat ie in galop nog aan de kletter ging zonder rem...en das niet zo verantwoord op zondagmiddag in een druk zonnig bos haha.

Dat is ook nog mogelijk ja! Goede tip!

Maar ik zeg altijd maar , en dat is net als met losgooien, als je het niet vertrouwd of niet durft, gewoon niet doen. Het moet leuk en veilig blijven en we willen geen ongelukken. Ook lang niet iedereen durft zijn paard zomaar in vreemd gebied in de paddock los te gooien.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 22:33

Mja die ik toen reed had gelukkig groot respect voor lijntjes ;) Had los wel de fotografen bang gemaakt door even bij de ingang/uitgang hoog te steigeren XD
Maar ik ken er inderdaad ook die gewoon uitbreken met losgooien...

Maar idd was bedoeld als eventuele tip, en denk dat verder ieder zelf het beste in kan schatten wat verantwoord is :)

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 22:49

Is een goeie tip hoor!

Haha jaa die van mij heeft ook erg veel respect voor lijntjes, al stormt ze der wel heel hard op af om vlak ervoor in de ankers te gaan, dan hou je je hart ook wel even vast hoor, of ze er toch niet stiekem overheengaat ofzoo haha!

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 12:04

Trouwens, ik heb degene waar ik geen antwoord van ontvangen heb een PB gestuurd. En ik zie dat iedereen die gewoon gelezen heeeft, ik heb pas 1 reactie terug.

Ik heb geen zin in mensen die zich niet in willen zetten of niet actief mee kunnen doen of niks meer van zich laten horen etc.. Ik geef degene die een pb hebben ontvangen tot 7 mei de tijd om even een reactie te geven. En anders is het (het spijt me zeer) jammer maar dan ga ik de reserves contacteren en is je plekje dus verkeken.

Het is allemaal echt niet gemeen, lelijk of aanvallend bedoeld. Maar ik heb geen zin om last minute nog vanalles te moeten regelen. Als je je opgeeft is het wel zo netjes even actief mee te lezen en even van je te laten horen.

Ik doe namelijk ook mijn best voor jullie, zoals schema maken, zorgen dat het een beetje in goede banen verloopt, toestemming verzorgen, mee organiseren. En dan vind ik het wel zo fijn (en leuk) als dat ook gewaardeerd wordt en er niet zomaar niks meer van zich gehoord laat worden. En natuurlijk doen en maxime ook hun best.

Summerly heeft bevestigd (als enige)

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 14:10

Even een vraagje, klopt het dat katie niet bij de losgooi schema staat?

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 14:52

maximexfleur schreef:
Even een vraagje, klopt het dat katie niet bij de losgooi schema staat?

Als je klein stukje terugleest, staat er, op de plaats van 4 moet katie natuurlijk staan :P Haha ben je niet vergeten hoor :D

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 15:45

Haha oh sorry, voor die lange verhalen heb ik geen tijd. Ik lees ff snel door beperkte wifi hier haha. Thuis of als ik even de tijd heb zal ik alles bijlezen :D

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 13:39

Ik zou het nu toch wel erg fijn gaan vinden als degene die nog niks van zich hebben laten horen even wat van zich gaan laten horen. Dit is een beetje vervelend op deze manier. Ook worden mijn PB's wel gelezen maar gewoon niet gereageerd. Als je niet mee wil of kan, zeg het gewoon.

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 15:24

Anders trek je die 7 mei toch naar voren? Nieuwe pb, geen reactie binnen een dag na lezen is iemand van de reservelijst?

Ik heb er iig zin in, maar heb het druk met klussen in ons nieuwe huis. Deze meeting moet ik echt inplannen, dus zou het zonde vinden als het op het laatste moment niet door gaat...

Bedankt iig voor de info!

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 15:35

Miran schreef:
Anders trek je die 7 mei toch naar voren? Nieuwe pb, geen reactie binnen een dag na lezen is iemand van de reservelijst?

Ik heb er iig zin in, maar heb het druk met klussen in ons nieuwe huis. Deze meeting moet ik echt inplannen, dus zou het zonde vinden als het op het laatste moment niet door gaat...

Bedankt iig voor de info!

Door gaat ie zowieso hoor, maar ik vind het gewoon zo onwijs vervelend. Ik moet het ook helemaal inplannen, en doe mijn best voor iedereen die zich ingeschreven heeft zodat het allemaal zonder boetes en in goede banen gaat verlopen straks. Ik kan er zo van balen dat mensen zich blijven inschrijven en vervolgens weer eens niks van zich laten horen.. -O- -O-

Buiten dat de PB's gewoon gelezen zijn, zijn ze ook gewoon online geweest, kleine moeite om wat van je te laten horen dan.

Overigens , summerly en nikkylove hebben wel netjes gereageerd, dank daarvoor! :)

Kan het account van Maybel, die op de reserve lijst staat, helemaal niet vinden dus kan haar momenteel dus ook niet op de hoogte brengen dat zij een plekje bij de fotografen heeft.

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 17:18

Is ze überhaupt wel een Bokker? :P En anders via FB even contacten?

Ik ga proberen een auto te fixen voor die dag, dus er kunnen eventueel mensen meerijden (mits het lukt, ik kan nog niets beloven). Meerijden kan dan sowieso vanuit Leiden, héél misschien vanuit de regio Rotterdam (station Schiedam Centrum), want mogelijk blijf ik dan de avond van tevoren bij mijn ouders slapen.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 17:34

Heb inderdaad contact gevonden haha! Dus dat komt goed! Nu nog van 2 mensen geen gehoor gehad.

Van 1 model en van 1 fotograaf nog helemaal niks.

Voor beide is het erg spijtig, maar voor 7 mei geen reactie is je plaats verkeken. Heb voor de modellen de 1e reserve al op de hoogte gebracht dat ze de dag in ieder geval vrij houd bij geen gehoor van het andere model.

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 17:50

Hier iemand die even zijn gezicht komt laten zien :D heb er veel zin in!

Anouska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 19:34

Stiekem hoop ik dat diegene niks laat horen;) weer een stapje dichterbij de mogelijkheid om mee te kunnen haha

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 21:16

Anouska15 schreef:
Stiekem hoop ik dat diegene niks laat horen;) weer een stapje dichterbij de mogelijkheid om mee te kunnen haha

Dan heb je geluk want er zat er weer eens eentje tussen die zich opgeeft en achteraf toch niet kan :Y)

Zou je mij heel eventjes een PB willen doen?

Story

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 13:33

Anouska15 schreef:

Haha hierbij dezelfde gedachte... maar ik heb er nog 2 voor mij :P :D
Ik houd alles scherp in de gaten :)

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 14:14

Story schreef:
Anouska15 schreef:

Haha hierbij dezelfde gedachte... maar ik heb er nog 2 voor mij :P :D
Ik houd alles scherp in de gaten :)

Nou, je komt aardig in de buur haha, want een model laat nog steeds niks van zich horen en dat ben ik een beetje zat. Dus als ik in een paar dagen geen reactie gehad heb dan gaat die plek naar de 1e reserve, dan sta jij daarna dus eerste reserve. Kansen worden steeds groter haha!

Story

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 15:19

Haha ik hou de moed erin :D

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 17:23

Na 1,5 week meer berichtjes sturen (die wel gelezen worden en ook online geweest is) heeft het model wat niet van zich laat horen zijn plek gewoon vergooid. Ik vind het erg jammer dat het op deze manier moet, maar het houd natuurlijk ergens op!

Ik heb remark een PB gestuurd en die mag nu als 1e reserve de plek van het model innemen wat geen antwoord geeft ;)

Heel jammer, maar ook als er bijv. iets is of whatever, laat gewoon in ieder geval IETS van je horen, dan kan de organisatie daar ook rekening mee houden. En we weten ondertussen allemaal wel dat als je je aanmeld voor iets het je eigen verantwoordelijk het is (en wel zo netjes) om het in de gaten te houden en gewoon netjes te reageren.

Remark, jij zal vast heel blij zijn met je plek!

Ik zal zo eventjes een nieuw overzicht plaatsen van het schema en fotografen. Info PB ben ik mee bezig die komt ook zo spoedig mogelijk (als ik reactie heb van de reserve anders blijf ik bezig haha)

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 21:41

Moeten we touwens ingevlochten of mag je ook met losse manen? En is er ergens plek om je zadel op te hangen tijdens het losgooien?

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 21:44

Remark schreef:
Moeten we touwens ingevlochten of mag je ook met losse manen? En is er ergens plek om je zadel op te hangen tijdens het losgooien?

Ingevlochten of los moet je zelf weten, of eventjes de voorkeur aan de fotografen vragen. :) Ik ga dit keer met touw vlechten dus mooie strakke roosjes maken ^^

Je zadel kan gewoon op het hek van de paddock, we verzamelen alle spullen altijd op 1 Plek.

Ik wil ieder model vragen een extra handje mee te nemen voor het trekken van aandacht en het vasthouden van reflectieschermen etc. het komt alleen je eigen foto's tegoed haha!