ik heb al een tijd niet in het topic gelezen, maar zie nu dat de datum in augustus is. Ik moet me dan helaas afmelden, heel augustus ben ik op vakantie
_Mellanie
Geplaatst: 27-07-15 09:41
beetje laat maar hier een paar foto's van de omgeving, let niet op de kwaliteit was snel snel
Anoniem
Geplaatst: 27-07-15 23:29
Ziet er leuk uit! Mag je overal met de paarden komen?
Ik ga zondag de stemmen bij elkaar gooien en hier bekendmaken welke 5 paarden ze het liefste voor de lens willen hebben en wie reserve staat.
fro
Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-15 08:21
Na het stemmen zijn het deze 5 + reserve geworden. Als de 'modellen' willen aangeven 30 augustus te kunnen (wil het in de ochtend doen) Of wanneer het bij iedereen uitkomt 16 augustus?
Claudiadvx Drunksheep Adawi Galantje Santos_05
Reserve Nanda1980
Fotos van de omgeving had _Mellanie gemaakt, hierbij mijn dank (parkeerplaats aan 'De streek' ?) (Of Nieuw-Dordrecht (weet straatnaam niet)
Ik ben net terug van vakantie. Leuk om mee te doen. Is het een mogelijkheid dat ik ze beiden mee neem voor duo foto's? Uiteraard mogelijk in ze ook apart te fotograferen
roosjenat daar zal eerst voor moeten gestemd worden denk ik, want er zijn al paar bokkers die zich wel hebben aangemeld maar ook niet op de reserve lijst staan. Denk dat de fotografen dat moeten beslissen op het moment dat het nodig is.
Adawi denk als duo dat het geen probleem is, anders misschien oneerlijk voor de modellen die het niet zijn geworden?
Het wordt dus 8.30 beginnen ? wanneer komt er een schema fro.
_Mellanie
Geplaatst: 09-08-15 12:55
fro schreef:
Fotos van de omgeving had _Mellanie gemaakt, hierbij mijn dank (parkeerplaats aan 'De streek' ?) (Of Nieuw-Dordrecht (weet straatnaam niet)
dit is nog wel een oud maar hier parkeren toch? is nu een groot parkeer terrein alleen wel een eindje lopen na het water, maar dat is van alle parkeer terreinen geloof ik?
@roosjenat; Anderen die zich al eerder hebben opgegeven krijgen voorrang. @_mellanie; Denk dat een groot parkeer terrein het fijnste is en dat we die dan aanhouden.
Schema probeer ik voor woensdag te maken, maar ivm werk/eigen paarden en alles doe ik dingen gauw tussendoor.
Heeft iemand misschien een tip kwa tijd per paard? Denk dat je toch wel minimaal op een half uur zit.
Hoi allemaal. Onze dartmoor en dochter stonden als eerste reserve, maar nu is er iets anders waar ik graag naar toe wil. Omdat het nu nog niet zeker is dat voor ons Door gaat, ga ik liever naar dat andere, dus kun je ons als reserve doorstrepen.