eh.. daar heb ik nog niet aan gedacht want ik heb áltijd mooi weer op mijn verjaardag (ben nl zondag ook nog jarig). tot nu toe 2x slecht weer gehad dat ik me kan herinneren dus is eigenlijk niet mogelijk.. maar ja, stel.. 75% kans op regen geven ze nu af dus dat is toch wel veel... Ik denk dat het dan het handigste is om de meeting te verplaatsen naar een latere datum, want drijfnatte paarden en natte apparatuur gaat natuurlijk niet werken. Wacht nog even af tot vrijdag wat het weer gaat doen.
Ik wacht dan morgen nog even af. Want met slecht weer gaat het 'm niet worden. Hoorde net op het nieuws dat juist zondag heel slecht word en er een flinke plens met water over nederland komt.
Zondagochtend is het bewolkt en valt er af en toe regen. In de middag breekt de zon soms door, maar wordt de lucht ook onstabiel. Dit betekent dat er buien kunnen ontstaan. Met 14 graden op de Wadden tot 18 in Limburg ligt de middagtemperatuur weer op een normaal niveau voor de tijd van het jaar.
Ik wil voorstellen de meeting te verplaatsen. Weersverwachting wordt alleen maar slechter idd. Nu al 85% kans en zelfs hoeveelheid al van 3 mm naar 7,5 mm gegaan dus het wordt echt slecht.
Ik moet even m'n agenda raadplegen en thuis overleggen voor een nieuwe datum. Maar kom vh weekend met een nieuw voorstel.
Als nieuwe datum wil ik graag 16 mei voorstellen. Ik hoor graag of iedereen dan kan? De mensen die morgen zouden komen hebben uiteraard voorrang, maar mochten hier mensen niet van kunnen is er uiteraard plek voor anderen.
Bedankt voor de felicitaties nog! Volgende keer kijk ik op buienradar, het heeft amper geregend gisteren (en vooral na half 4).
Jammer dat je niet mee kunt mkr_78. Ik wacht nog even de af of de andere fotografen wel kunnen, tot nu toe de modellen die hebben gereageerd iig wel dus daar ligt het niet aan.