Daarom wou ik het eerst even voorstellen idd, maar bij mennen doen we ook gewoon dressuur hoor haha. Maar ik zou het volkomen begrijpen als dit niet het doel is
_Chip
Geplaatst: 21-04-15 09:58
*opgegeven als reserve fotograaf*
Vorige meeting is er ook een aanspanning meegegaan. Zou apart zijn om het dan nu te weren.
En ik weet niet of je in sascha haar profiel hebt gespiekt? Maar ze heeft 3 ontzettend knappe mannen, waarvan je waarschijnlijk nog niks soortgelijks in je portfolio hebt zitten.
Modellen gaan op stemming(?) Dan kan iedereen voor zichzelf beslissen of ze een aanspanning willen zien lijkt me?
Inderdaad er wordt natuurlijk gestemd, dan ga ik me vanavond gewoon even volgens het lijstje opgeven, mochten jullie geen aanspanningen willen stemmen jullie me maar weg haha.. Dankjewel voor het compliment over mijn jongens:)
Ik heb even een weebly gemaakt voor de beter overzichten en het is veel handiger haha. Ik ben nu bezig met de eerst, en probeer straks alles getypt te hebben natuurlijk haha!
Ik heb als goed is nu alle modellen in een word document, die ga ik nu toevoegen. Zouden jullie willen kijken dan of je er tussen staat. Anders ben ik je vergeten namelijk. Maar hij is zo groot de modellen lijst