Ze staat er in ieder geval bij Nog maar 1 fotograaf nodig ( of nouja, anderhalf )
el1986
Geplaatst: 24-03-15 20:10
ik wil ook wel mee als fotograaf. ik ben hier thuis nog even in overleg of ik een dagdeel of beide mee 'mag/kan'. zet je mij er bij? Ga er maar even van uit dat ik de hele dag kan. Wat me alleen wel opviel is dat er niet echt pauze is tussen de middag of heb ik dit verkeerd gezien?
is er ook al nagedacht over waar we precies verzamelen enz.? (sorry heb graag van te voren duidelijkheid zodat ik weet hoe en wat ) ik kom met mijn twee paarden (en twee verzorgsters) te voet naar de Weerterbergen (nog geen 20 minuutjes lopen) en wil het allemaal goed in kunnen plannen omdat ik bij mijn Tinker waarschijnlijk 's ochtends zijn benen nog een keer kan wassen voordat we gaan (meneer vind het heeeeeerlijk om in zijn eigen poep en pies te gaan liggen slapen... )
Helaas niet... Paard vond het leuk eergister even alle draden los te maaien en daarmee een paal om te trekken... Laatste paaltje er voor in de plaats gezet
Tot nu toe hoop ik dat die nog veranderen. Verplaatsen zit er bij mij echt niet in En anders zal ik het door iemand anders een andere dag laten organiseren.