Datumprikker is heel simpel in principe, maar ze verstoppen sommige functies en dan gaat het gauw mis.. (al doende leert men hoor, ik heb het ook tig keer moeten proberen voor het eindelijk lukte ) Dus; link klikken, naam en email invullen, naar je emailbox (daar krijg je dan "Deelnemen") link klikken, en dan kan je aan de slag..
Laatst bijgewerkt door _l_amanda_l_ op 23-02-15 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb hem ook ingevuld. De data waarvan ik nu al weet dat ik niet kan heb ik aangegeven. De overige een vraagteken, omdat het nog best ver weg is ( ik leef namelijk bij de dag) en er dus nog best wat kan veranderen. Zodra er een datum geprikt is leg ik die vast, niet nu bij voorbaat al alle data.
Je krijgt na dat je gestemd hebt ook weer een email volgens mij en daar staat een linkje "afspraak bekijken" als je die dan aanklikt kom je op het scherm en dan boven de lijst met data's rechts staat "toon deelnemers" dan zie je wie er gestemd heeft en waarop. weet niet of de link zo werkt: http://datumprikker.nl/afspraak/deelnem ... 6u2uf/?r=1