Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leprycorn schreef:Hoe ga je dan? Lijkt me nogal pittig alles. Taal is dan het probleem niet maar gewoon alles erom heen.
Reis enz.
Onali schreef:Bedenk je wel dat je bij de trein altijd nog een toeslag kan krijgen wat kan oplopen tot 250 euro. Ze moeten de wagons wel volkrijgen natuurlijk.
Ik ben met de bus, de trein en het vliegtuig gegaan en het vliegtuig heeft echt mn voorkeur.
Zelf mn tijd kiezen, 's morgens vroeg heen en 's middags of vroege avond terug.
AustriaTrick schreef:Onali schreef:Bedenk je wel dat je bij de trein altijd nog een toeslag kan krijgen wat kan oplopen tot 250 euro. Ze moeten de wagons wel volkrijgen natuurlijk.
Ik ben met de bus, de trein en het vliegtuig gegaan en het vliegtuig heeft echt mn voorkeur.
Dat is oliebolik dacht ook met de trein te gaan.
Misschien heb ik er over heen gelezen maar wanneer wordt iedereen gekozen ?misschien leuk om een soort moodboard te maken?
Citaat:Onali schreef:Bedenk je wel dat je bij de trein altijd nog een toeslag kan krijgen wat kan oplopen tot 250 euro. Ze moeten de wagons wel volkrijgen natuurlijk.
Dat is oliebolik dacht ook met de trein te gaan.
Misschien heb ik er over heen gelezen maar wanneer wordt iedereen gekozen ?misschien leuk om een soort moodboard te maken?
FR_Foto schreef:AustriaTrick schreef:Leuk!! Hoe doe je dat precies? De foto zelf ook digitaal gemaakt?
ik heb dit in photoshop gedaan heb alleen de 'bliksem' toegevoegd zeg maar de foto zelf komt gewoon van google
Mouzs_engel schreef:Haaai,
Op aandringen van Laurameld ik mij aan. Ik zit nu op de mobiel maar ik wil graag mee als model. Echte kleding heb ik nog niet. Zal even in de kast van m'n zussen kijken of zij iets hebben. Is het trouwens een must dat hp fan moet zijn
want eigenlijk heb ik echt een hele grote hekel aan hp haha.
Ik dacht trouwens dat ik de boeken wel mee kon (ja die heb ik wel dan) meenemen voor foto's omdat ik voor de rest niks wist. Maar weet niet of dat wel de bedoeling is.
Ik zal morgen het lijstje invullen en foto's insturen.