hier helaas een flinke keelontsteking dus het knutselen op een laag pitje maar gaat zeker goed komen. heb al wel een nieuw idee hoe ik de vleugels ga bevestigen dus als het goed is niet veel werk meer mee.
Ik durf ook niet los. Heb een houdini. Het beste lijkt me gewoon aan de longeerlijn. Hopelijk hebben we volgende week net zulk mooi weer als vandaag. Fijne dag allemaal!
We houden ze gewoon aan een longeerlijn ! Vind dat zelf ook te link haha
Heeft hier iemand een simpel touwhalster? Natuurlijk iemand van ochtend en middag? zonder neusband en band voor achter de oren? Dat is voor de fotografen ook fijner wegwerken
Ik wilde voor Sparky er 1 kopen totdat ik erachter kwam dat Sparky maat veulen/jaarling heeft van mini. En die heb ik nog niet gevonden in touwhalster helaas. Maat mini is ook gewoon echt te groot voor hem.
Kan ik met iemand meerijden, anders plan ik andere dingen...
Rambogirl
Geplaatst: 11-05-15 13:07
Fading schreef:
Kan ik met iemand meerijden, anders plan ik andere dingen...
Je kon toch met lara meerijden? Tessa en Stefanie hebben hun paardjes in Dongen, bijna tegen Tilburg aan staan, misschien dat dat anders een Optie is....
Ik hoor ook graag of ik nog met iemand kan meerijden. Duidelijkheid is inderdaad erg fijn. Ik kom langs de volgende stations: Utrecht Centraal, Houten, Culemborg, Geldermalsen, Zaltbommel, Den Bosch, Tilburg etv. Tilburg Universiteit.