Gaaf! Xmnon heeft helaas af moeten zeggen.. Dus mocht iemand voor haar plek ook nog een model weten.. anders hebben we wat langer portret/wisseltijd, is denk ik ook geen probleem toch?
Wat voor hoofdstel doe je om? Bij een leren hoofdstel vind ik een zadel namelijk mooier, maar met bijvoorbeeld een touwhalster heb ik geen probleem met zadelloos.
Ik doe een hoofdstel om. Ik kan in de bak prima rijden op touwhalster, maar buiten is hij te snel afgeleid en let hij niet meer zo goed op, en dan gaat sturen en remmen wat lastiger
Haha, inderdaad. Maar dan neem ik gewoon mijn zadel mee, mocht Trav heel relaxed zijn daar, kan kan ik daar nog beslissen of ik met touwhalster ga rijden of niet.
Kreeg net een pb'tje dus ik hoooop dat het doorgaat! Dan hebben we alsnog een mooie volle middag groep!
_Summerly_
Geplaatst: 10-05-15 00:22
Ah, superleuk! Het is jammer dat m'n neef op dit moment in Londen zit, want anders hadden hij en z'n vrouw het waarschijnlijk ook wel tof gevonden om met hun paard te komen. Fijn dat er in ieder geval mogelijk een ander model gevonden is!
En ik heb je PB'tje ontvangen (en zowaar je nummer al in mijn telefoon gezet ).
Overigens moet ik wel alvast zeggen dat het even kan duren voordat ik alle foto's af heb, want mijn tentamens beginnen in de week van 18 mei en duren tot 10 juni. Om het mezelf in elk geval makkelijker te maken met touwtjes wegwerken (en bitringen bijtekenen ), neem ik morgen mijn lijn met hengstenketting mee, dus als iemand geen "net" touw heeft, kan diegene deze gebruiken. Hij zit in de lila Eastpak met drinkende eenhoorn.
.... en even langs het metrostation om Rachelle en Tara op te halen...
Bumblehorse
Geplaatst: 10-05-15 07:04
Ik wens jullie veel plezier. Vind het spijtig dat ik me had afgemeld. Maar zou er sowieso niet geraken. Loop namelijk nog steeds met 2 krukken. Anyway ik ben benieuwd naar de resultaten
Anoniem
Geplaatst: 10-05-15 07:04
Erna_ schreef:
.... en even langs het metrostation om Rachelle en Tara op te halen...
Staan we daar dalijk, kom k te laat op eigen meeting dat doen we niet he