Astor, er zijn erg veel plaatsen om het bos in te gaan... Vorig jaar stonden we ergens anders geparkeerd en dan kwam je gelijk bij de hyacinten maar ik weet niet meer war het precies was!
Hogebermweg is idd de beste parking Meeste plaats, paardjes kunnen gezellig aan de kant grazen. Jammer dat ik er niet bij ben. - Al vergezel ik Eastpak sowiezo om later te rijden, met Tinky, Boris alleen komt echt niet goed
Ik ben elke dag in Halle voor school, het is voor mij dus slechts halfuurtje rijden Prima te doen, moet t gewoon op voorhand weten om evt een trailer te huren.
Ik ga wellicht ook nog een rondje doen, maar ik zal dat wel alleen doen want crossen is niet aan mij besteed! En het hangt er natuurlijk ook vanaf hoelaat we gepland zullen staan
Voor diegene die willen rijden achteraf en er nog nooit geweest zijn; het is een beetje avontuurlijk. De paden zijn zeker netjes maar er zijn sommige steile en zeer lange afdalingen. (Vooral deze laatste zijn vervelend ivm de paardjes leuk vinden om der af te draven en dit echt doodeng is bij één van de afdalingen aangezien je de grond niet ziet En ik ben wel het een en het ander gewoon.. )