haha! ooh.. das net de foto in de bruidsjurk! ik ga ff kieken waar het aan ligt
wendy1987
Geplaatst: 10-02-15 12:41
Zoeken jullie nog een model? Ik heb een soort van bruidsjurk.. KLIK
En anders zou ik eventueel ook nog als fotograaf kunnen komen. Ik heb niet het hele topic doorgelezen. Maar ik zou de datum kunnen. Als model of als fotograaf. En ik heb eventueel ook nog wat steps jurkjes die korter zijn, dus kan wisselen mocht dat leuk zijn. Ik heb nog niet eerder echt model gestaan voor een meeting..
Ja de laatste foto's zijn binnen ik ga ze vanavond even uploaden, zodat de fotografen kunnen stemmen! Dit wil ik toch wel binnen een week klaar hebben zodat we dan nog ruim tijd hebben om alles voor elkaar te maken en te organiseren! =D
@wendy1987 modellenlijst is gesloten, kan je eventueel op reserve zetten..
Ja, zet me maar op de reserve lijst Ik blijf topic gewoon meevolgen
Killyenn
Geplaatst: 13-02-15 01:57
Ik heb helaas mijn vliegdagen moeten verschuiven omdat de deadline voor het inleveren van mijn essays voor dit semester naar de 20ste april is geschoven. Hierdoor ben ik de 19de niet meer in Nederland, jammer genoeg kan ik dus niet mee!
_Juudith
Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-15 10:14
Dit is het lijstje met modellen.. Fotografen kunne stemmen op de modellen. Fotografen graag even een pbtje naar mij met voorkeurenlijstje. Nummer 1 is de gene waar je voorkeur en dan doornummeren tm 6
Stemmen kan tot en met woensdag 18 februari Mocht ik eerder alle stemmen binnen hebben plaats ik het hier
Mochten de foto's het niet doen laat het even weten!
1. Sure_lee // Shirley // vaker model gestaan // KLIKKLIK 2. Minikatje // Geeske // Vaker model gestaan // KLIKKLIK 3. Koekeroekus // Bertina // geen ervaring // KLIK 4. Elsa91 // Elsa // wel vaker een shoot gedaan // KLIKKLIK 5 . Pimaude // Marlijn // Vaker model gestaan // KLIKKLIK 6. Zodine1990 // Miriam // ervaring KLIKKLIK Jurk die ze heeft KLIK
_Juudith
Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-15 10:15
He wat jammer Killyen!!
minikatje
Geplaatst: 13-02-15 10:16
Jammer Bibi, Ik ga dit jaar wel naar Schotland. Zal naar je zwaaien als we in Glasgow zijn.
edit: Judith, mn jurk staat er niet bij Ook al hebben de meeste hem al wel gezien.
Nog even een vraagje. Hoeveel modellen wil je en hoeveel fotografen? Ik heb net het hele topic doorgespit, maar kom er niet zo goed uit. De datum heb ik vast in mijn agenda geblokt.
Oh heb ik dat nergens vermeld? 3 of 4 modellen en max 6 of 8 fotografen.. ik vind zelf 3 een mooi aantal, dan kunne we eventueel ook nog een kleding wissel doen.. maar 4 is ook leuk, dan heb je variatie in modellen en wat meer tijd per model..
wat vinden de andere fotografen? liever 3 en dan 3 ronden met dezelfde modellen alleen in andere kleding of 4 modellen en iets meer tijd hebben per model?