Top! Ga van de week even plannen en puzzelen.Zijn er nog wensen qua samenwerking, dus 2 fotografen op 1 hond? Of 2 honden op 1 fotograaf?
Mochten er te weinig modellen zijn dan wil ik mijn andere hond ook wel meenemen, maar die lijkt in de verste verte niet op een Border Collie
Door ziekte hebben veel mensen af moeten bellen. Zij er fotografe die last minut willen komen vandaag naar de ginkelse heide in ede?
Mijn foto's komen op mijn site te staan. http://avdburgfotografie.weebly.com/fot ... 03-15.htmlHierbij alvast de eerste foto
Ik hoop,dat jullie het fijn hebben gehad. Ik kan melden dat Cherise nu rustig in de bak staat met uitkijk op haar maatjes in de wei. Geen gek gedoe meer en ze leek iets beter te draven dan gisteren. Mok is wel duidelijk nat, daar komt morgen de veearts voor... 3x naar stal geweest vandaag.
Gave foto's Anne! Ah Tineke, heel veel sterkte! Er komt nog een meeting (als het wat warmer is)!Anne, hoe is het met jou?
Ik weet nog niet of ik helemaal tevreden ben, dus het kan best zo zijn dat ik eind van de week dezelfde foto overnieuw post haha.