Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EefjedeKort schreef:ik ga proberen als ik word gekozen om dit te doen bij mijn poownie en mezelf. daarnaast wil ik het thema met de bloemetjes ook doen maar dan ga ik van te voren even kettingen maken want als ik dat daar nog moet doen dan gaat dat niet goed. flow kan geverfd worden zoals jullie willen. Dus graag ideetjes
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Fading schreef:EefjedeKort schreef:ik ga proberen als ik word gekozen om dit te doen bij mijn poownie en mezelf. daarnaast wil ik het thema met de bloemetjes ook doen maar dan ga ik van te voren even kettingen maken want als ik dat daar nog moet doen dan gaat dat niet goed. flow kan geverfd worden zoals jullie willen. Dus graag ideetjes
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Misschien is het ook mogelijk een kindje te regelen eventueel die ook in westernstijl is? Dat zou suuuuper schattig zijn!
MadelonSunny schreef:Mochten we uitgekozen worden en mijn oppaskindje gaat mee, dan kan ik prikpaaltjes en draad meenemen en dan kan m'n oppaskindje erbij/erop zonder tuig/halster etc. En dan in het thema van [***]'s moodboardsZe heeft eventueel een lichtblauwe jurk, lijkt op de jurk van Elza in Frozen