Mooie modellen . Links en rechts lijkt op elkaar omdat de het dezelfde foto is, alleen is rechts van dichterbij genomen . Links valt achter de plek waar de foto is gemaakt. Toch? Het is vast wel mooi weer .
Anoniem
Geplaatst: 23-02-15 13:28
Inderdaad hele leuke modellen!
Dat dacht ik eerst ook, maar toen ging ik twijfelen...
Anoli
Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-15 13:30
Uhm nee niet helemaal:
Als je de parkeerplaats neemt dan loopt er een voetpad naar een brug over Bussloo. De ene foto is rechts van de brug gemaakt de ander links, maar daar ben ik eerst een heel stuk doorgelopen en heb ik richting de brug een foto gemaakt. Daardoor lijkt het misschien zo.
In ieder geval heeft de ene plek meer strand en de andere plek wat leuke riet enzo.
Ik weet niet precies wat de bedoeling is, maar is het een idee om de waterfoto's als laatste te doen? Vind het namelijk jammer dat er bij de portret foto's natte honden op staan. Enkele is wel leuk maar droge honden vind ik mooier
Ik wil eerst alle honden droog op de foto en daarna mogen ze het water in Op die manier krijgt iedere fotograaf de mogelijkheid om een droge hond te fotograferen.
Even een applausje voor je duidelijke, overzichtelijke PB
JesdaJinn
Geplaatst: 01-03-15 17:40
Deetjeeuh schreef:
Was er iemand met wie ik mee kon rijden?
Waar kom je vandaan? Ik kom smiddags later ivm hondenschool. Kan je wel ergens afzetten mits het op mijn route is. Ben je fotograag of model? Heb nl. zelf 2 honden in de auto
Anoli
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-15 17:43
JesdaJinn schreef:
Even een applausje voor je duidelijke, overzichtelijke PB
Dank je wel
Ik organiseer graag goede en duidelijke fotomeetings.