Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
el1986 schreef:el1986 schreef:Hallo,
Ik en Rf_Pictures willen even een ''huishoudelijke'' mededeling doen!!
vanwege de vele aanmeldingen willen we toch gaan stemmen voor de modellen.
Aanmelden kan tot zaterdag 31 januari.
Zo heeft iedereen nog een week om aan te melden en om na te denken welke modellen ze willen.
Zaterdag 7 Februari zal dan bekend worden welke modellen er mee mogen en welke er op de reserve lijst komen!!
Ik heb in de begin post gezegd dat het op volgorde van aanmelding was, maar het is mijn eerste keer en had zo'n grote opkomst niet verwacht omdat het in het begin niet zo liep met aanmeldingen.
Ik wil niemand teleurstellen maar wil wel graag kwaliteit leveren deze dag dus ik kan er gewoon geen 15 op een dag plannen.
De max is gewoon echt 10 paarden op een dag.
Ik hoop dat iedereen hier vrede mee heeft.
De fotografen wil ik wel gewoon op aanmelding doen.
Voor de fotografen geld ook dat ze de gehele dag aanwezig moeten zijn, dwz dat:
1 el1986
2 Rf_Pictures
3 lovecuarzo
4 xoranlover
5 renee1991
6 Myra
7 salliballi, weet maand van tevoren of datum schikt. zo niet, kan iemand van reserve lijst mee
8 Leny_horeman
9 eliane000
10 XxLiEsJuHhxX
Deze fotografen mee kunnen en dat,
reserve
1 vivianhesen ivm alleen de ochtend
2 Ylvy
3 astriidj
4 Simone_Foto
5
6
7
8
Deze fotografen op de reservelijst staan.
Ik maak dadelijk een lijst van de modellen zodat het voor jullie allemaal duidelijk is. Deze lijst zal ik dan gedurende de week up to date houden!!
el1986 schreef:[/quote][/quote]De modellen tot nu toe. opgeven kan nog tot zaterdag 31 januari..
AaronYve- 6 jarige fjord met lange manen, kent wat vd
Zhippo- Zhippo,11 jarige dressuur ruin, schimmel, z1, kan springen, zonder zadel mogelijk
BeauWertz- kwpn merrie m springen
Pattypaard- Chickie, 7 jarige bruine merrie, m1
Shinedown- Angel, 13 jarige schimmel koudbloedkruising
Laughy- Murphy 4 jarige tinkerruin, zwart bont
Laughy- mini apaloosa
Aagje_Nimbly- Vianne,schimmel merrie, l1, vd; kusje,jambette,fleem, ja en nee, klassieke buiging,
compliment, liggen, zitten. Evt zonder zadel te rijden
Vriendin van Aagje_nimbly- Bianca haflingermerrie, l2, veel behang, vd; kusje, jambette, begin
compliment, fleem
Whisperke- Whisper,zwarte merrie,z.
Whisperke- donkerbruine merrie, 4jaar, 1.74, b niveau
Spatter- Bleu, paint, western gereden
Spatter- Spatter,appaloosa
Rezielove- zwarte grote shetlander,ruin,speciale aftekening, gevorderd vrijheidsdressuur
Loveskiara- 3 jarige new forest, ruin, kent enkele vrijheidsdressuur kunstjes
Loveskiara- 13 jarige schetlander, zweetvos, ruin, kan eventueel bereden worden door ruitertje
Iruss94- Xantos, vos ruin, wordt M1 gereden, voorheen z2 gelopen
Zouden jullie allemaal een foto van jullie paard/paarden willen sturen (via PB) naar Rf_Pictures dan kan zei er een collage van maken. Dan kan iedereen in 1 oog opslag duidelijk zien om welke paarden het gaat.