Mieke, wat fijn dat Ches weer beter is! Hopelijk kan je nog een chauffeur regelen.
Robin, is er nog wat bekend of jullie me kunnen ophalen en afzetten bij het station?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Deetjeeuh schreef:Hebben we echt maar 3 paarden? Ik dacht meer?
Voor mij is het liever morgen! Dan heeft iedereen tijd voor zijn/haar foto's na te bewerken ivm de vakantie. Modellen zitten minder lang te wachten, alleen maar fijn vind ik. Verder kunnen we dan iets later beginnen wat iedereen de kans geeft om zijn dier/camera op orde te brengen. De dag is minder lang dus minder lang in de kou voor ons, voorkomt dat we ziek thuis liggen etc.
En dan krijgt elk model zonsondergangfoto's.
Deetjeeuh schreef:Hoe wordt het schema dan? Want zou er dan een gat vallen of niet?
Oh, ik dacht dat Cindy ook nog zou komen, maar goed, dan heb ik heel wat gemist.
Het is natuurlijk wat jullie het prettigst vinden hoor, en wat de rest zegt. Mijn mening weet je nu.
Deetjeeuh schreef:Ik zou het prima vinden hoor! Maar ik ben benieuwd wat de rest er dan van vind.Hebben jullie misschien nog wat foto's van de locatie overdag?
Als jullie hem liever verplaatsen vind ik dat ook prima hoor, wanneer ik de enige ben die hem graag morgen ziet doorgaan. Maar dan is het in ieder geval wel zeker dat de meeting doorgaat. Wat ik vaak zie bij verplaatsing is dat er dan weer mensen afvallen (als het buiten vrije dagen om is, zoals nu met kerst etc.)Hoeft uiteraard niet zo bij jullie te zijn, ik zeg alweer te veel, sorry haha. Ik houd me mond maar en wacht af wat de rest vind.