Ik meld mij hier af. Nogmaals: Ik heb dat andere topic geopent omdat het hier onduidelijk was, mensen ontevreden waren en mij die data beter uitkomen. No hard feelings from me veel plezier op jullie meeting
Anoniem
Geplaatst: 11-12-14 10:42
Celiien schreef:
Ik meld mij hier af. Nogmaals: Ik heb dat andere topic geopent omdat het hier onduidelijk was, mensen ontevreden waren en mij die data beter uitkomen. No hard feelings from me veel plezier op jullie meeting
Wat een kinderachtig gebeuren hier zeg, het is maar een meeting,mooie dat de meeste van jullie bijna maandelijks maar meetings gaan, dus wat is The big deal? Iig veel plezier met de meeting, hopelijk verloopt de organisatie vanaf nu wat soepeler
Dshots gaat een nieuw topic maken en de mensen die zich al aan hadden gemeld en nog mee willen kunnen gewoon mee
NorwayFjord
Geplaatst: 11-12-14 14:08
Ik meld me ook af, zoals het nu gaat heb ik er echt geen zin in, jammer dat er zo kinderachtig gereageerd wordt, sommige mensen zetten zichzelf zo als fotograaf niet echt in een goed daglicht..
Succes ermee!
Tivoli
Geplaatst: 11-12-14 14:30
Naoom_ schreef:
Dshots gaat een nieuw topic maken en de mensen die zich al aan hadden gemeld en nog mee willen kunnen gewoon mee
Oke super... Al het gemiep (sorry ) hou ik me buiten, maar ik zou het nog steeds leuk vinden als we nog wel gaan meeten. Ik ben nog nooit op een fotomeeting geweest