weet iemand hier trouwens of je ze moet reserveren of dat ze der gewoon zat hebben? Had nog geen reactie terug gehad verder van t mailtje van gisteren dus misschien weet iemand van jullie het

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimmetjee04 schreef:zojuist gebeld met Manege Nieuw Eldorado.
Penningen zijn inderdaad verplicht, en ook per paard. Er zouden dus 6 penningen nodig zijn (voor de zekerheid).
Je kunt ze huren voor 7,50 per stuk (dus 6x 7,50 is 45 euro). Hier komt nog 25 euro borg bij (die zal ik dan voorschieten, want als het goed is krijg ik dat aan het eind van de dag terug). Ik kan de penningen dan voor de meeting ophalen en aan het eind van de dag weer terugbrengen, zodat de paarden gewoon 'legaal' op de soestduinen zijn en we dus niet het risico lopen een boete te krijgen.
Mij lijkt het het eerlijkst om de kosten te delen aangezien zowel fotograaf als model van deze gelegenheid kan profiteren. Als je de 45 euro deelt door 6 fotografen + 6 modellen kom je uit op 3,75 per persoon.
In mijn ogen is dit een klein bedrag en lijkt dit de beste en eerlijkste optie, mocht iemand het hier niet mee eens zijn of een ander idee/mening hebben, dan hoor ik het graag!
Citaat:Datum;
9 mei 2015.
Locatie;
Soesterduinen.
Adres in de OP.
8 Fotografen gaan mee en 8 modellen.
28 december starten we met het stemmen van de modellen.
Kosten voor het parkeren; 3 euro met auto en 6 euro met auto en trailer.
Voor Soesterduinen is een penning nodig voor de paarden.
8 modellen betekend; 4 penningen. 4 in de ochtend en 4 in de middag, ze gaan niet op naam dus kunnen we doorgeven.
De kosten voor een penning zijn per penning 7.50, we betalen dit met voor nu alle 8 de modellen 2 fotografen en ik. Dat houdt in 11 mensen. Dus zullen we 2.70 kwijt zijn.Citaat:Fotografen:
- Extra; _Lisaa_ | Lisa | Website | Bevestigd |
1. Marcato | Suus | Website | Bevestigd |
2. WiancaR | Malissa | Flickr | Bevestigd |
3. Bellatrix Marlies | Website | Bevestigd |
4. Yvettee | Yvette | Website | Bevestigd |
5. Heidilover | Robin | Website | Bevestigd |
6. Dshots | Demi | Website | Bevestigd |
7. Jespri | Jessica | Website | Bevestigd |
8. Hamsterfan | Sylvana | Afbeelding | Bevestigd |
9. _Caitlinnn | Caitlin | Facebook | Bevestigd |
10. Bellavie | Martine | Website & Facebook | bevestigd |
11. Astor | Melissa | Website | Alle data |
12. vhphoto | Vera | Website | Alle data |
13. SternPhoto | Elvira | Website | Bevestigd |
Modellen:
1. SteffiiY | Steffie | Nikki 12 jaar| Bambi | NMPRS | Website | Bevestigd |
2. Pauline | Pauline | Olivier 10, Marinthe 7, Jurrian 12 | Abba | KWPN | Foto volgt | Alle data
3. _Cowgirl | Anna | Livio en Mats, 7 en 5 | Guus | Shetlander | Foto1 | Bevestigd |
4. Testebeest | Emelyne | Eachann 8, Connor 6, Caithlynn 2 | Milliaan hengst Shetlander X Amerikaans minipaard & Aramisch ruin Shetlander | Honden CLyde, herder X greyhound & Suerte, herder mix | Foto1Foto2Foto3Foto4Suerte(hond)Clyde(hond) | Bevestigd |
5. Mirka199 | Joyce | Jayden met hond Binky | Foto1Foto2 | Bevestigd |
6. Marjan Bos | via Bellatrix | tweeling van 5 roodharige meisjes | Appeloosa | Buckskin Quarter | Foto1Foto2Foto3 | Bevestigd |
Lijst modellen alleen kind of alleen paard/pony.
Combinatie 1;
1. Kimmiee19 | Kim | Nadja | Shetlander x appaloosa | Foto1 | Kan VD | Bevestigd |
3. Gub | Geeziena | Met dochtertje | 6 jaar | evt. met golden retriever | Bevestigd |
Combinatie 2;
2. Lara | Lara | Geen kind | Remie | vuilnisbak | erg lief met kinderen | Foto1Foto2 | Bevestigd |
3. Penp | Nat | Anna, Lien en Bill | allemaal 4 jaar | evt met australian shepherd red tri | Foto1Foto2Foto3Foto4Fotohond | Bevestigd |
_Lisaa_ schreef:Kimmetjee04 schreef:zojuist gebeld met Manege Nieuw Eldorado.
Penningen zijn inderdaad verplicht, en ook per paard. Er zouden dus 6 penningen nodig zijn (voor de zekerheid).
Je kunt ze huren voor 7,50 per stuk (dus 6x 7,50 is 45 euro). Hier komt nog 25 euro borg bij (die zal ik dan voorschieten, want als het goed is krijg ik dat aan het eind van de dag terug). Ik kan de penningen dan voor de meeting ophalen en aan het eind van de dag weer terugbrengen, zodat de paarden gewoon 'legaal' op de soestduinen zijn en we dus niet het risico lopen een boete te krijgen.
Mij lijkt het het eerlijkst om de kosten te delen aangezien zowel fotograaf als model van deze gelegenheid kan profiteren. Als je de 45 euro deelt door 6 fotografen + 6 modellen kom je uit op 3,75 per persoon.
In mijn ogen is dit een klein bedrag en lijkt dit de beste en eerlijkste optie, mocht iemand het hier niet mee eens zijn of een ander idee/mening hebben, dan hoor ik het graag!
Dit kwam ik tegen uit een ander topic van een meeting in soest!
dat geldt voor ons dus het zelfde en als iedereenmee betaald dan zal dit een klein bedrag zijn!
Kan ze dus als het goed is daar gewoon ophalen, maar tegen die tijd bel ik hgewoon voor de zekerheid even