Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LoveUggs schreef:Ja, laten we 5 tot 10 foto's pp aanhouden, met logo op web formaat.
Loadihra, ik zie nu pas dat je je idd met twee paarden hebt opgegeven. Vind je het erg om deze samen te doen? Weet niet of de fotografen daar bezwaar tegen hebben? Dan vind ik het namelijk sws geen probleem. Anders vind ik dat we daar gezamelijk even over moeten beslissen. Valt er iemand met paard af is het natuurlijk meteen opgelost, maar mocht dit niet zo zijn..
Edit; Ik ga nu even aan wat schoolwerk werken, en ga morgen gewoon even iedereen een pb sturen met een reminder, en of ze nog mee gaan. Ik heb morgen alleen een lange drukke dag, dus mochten jullie 's avonds nog niks van mij ontvangen hebben, stuur me dan aub een reminder!
nono_roos schreef:Goh... wat heb ik zin in 22 februari! Ik heb die dag al vrij gevraagt en de groom is ook van de partij! Sorry misschien heb ik het niet helemaal duidelijk gelezen. Maar de exacte plaats waar het nu gaat gebeuren, en waar we de trailer kwijt kunnen enzo is die al bekend?