En jahoor, natuurlijk moest er nog het een en ander misgaan..
Helaas gaat het niet lukken om de schema's geprint te krijgen. Justine en ik zullen morgen wel aan te spreken zijn als je niet weet waar je naar toe moet gaan.
Ook gaat het waarschijnlijk niet lukken om van ons uit paaltjes en draad te voorzien. Mocht er dus een fotograaf een set paaltjes en draad hebben dan hoor ik dat graag via mijn PB-inbox.
Het rooster:
Suus heeft zich helaas moeten afmelden. Er wordt gekeken naar een last minute fotograaf.
De modellen:
Nieuw: Szafir, tinker met mooi behang
Denk je ruim op tijd alles geregeld te hebben maar helaas toch bijna een compleet nieuwe lijst modellen zo. En natuurlijk zitten er dingen tussen die niet voorzien waren maar toch erg jammer dat er weer zo mee om gegaan wordt door sommigen..
Ik heb helaas geen paaltjes en lint.... Zou wel heel erg jammer zijn als er geen actie foto's gemaakt kunnen worden... Die voegen toch echt veel toe aan de meetings vind ik.... Moet ik nog op zoek naar een extra fotograaf?
Blitz22
Geplaatst: 07-02-15 14:46
o vervelend dat alles anders is gelopen dan jullie dachten... Maar helaas heb ik geen paaltjes en lint... Hoop dat iemand nog wat heeft
Ik neem sowieso een touwhalster en longeerlijn mee. Jennefer neemt nu paaltjes en draad mee.
Astor
Geplaatst: 07-02-15 15:45
Super! Moet er nog een extra fotograaf komen? Anders plaats ik even een oproep.
En is 20 min per model met die kou niet wat te lang? Niet beter om 15 min per model te doen? Scheelt voor het model al gauw 20 min bij elkaar om te poseren. Het is maar een idee hoor
Ja klopt, ik zit er aan te denken om het schema wat in te korten inderdaad. Momenteel wordt er nog even gekeken naar de reservelijst aangezien wij niet een fotograaf willen passeren die er wel recht op heeft
Mailtje is verstuurd, fotografen hoeven in principe niet te reageren. Wel is van belang dat we van de middaggroep dus bevestiging krijgen. In dat geval kan het schema worden aangepast namelijk.