Heb een rooster in elkaar gezet hoop dat dit voor iedereen een beetje goed is
Edkingenzo, jij had het erover dat je nog paaltjes had, zou jij dan s'ochtends paddock spullen meenemen, en zou Wianca dan s'middags de paddock spullen mee kunnen nemen?
Had naar zonsondergangstijden (http://www.zonsondergang-tijden.nl/) gekeken en zag daar dat het 30 november 16.20 donker werd, dus hopelijk kunnen we s'middags nog wat goede zondsondergang losgooifoto's maken
Ziet er goed uit Zouden we niet beter iets eerder kunnen beginnen en iets eerder stoppen? Meestal loopt het wel iets uit dus kun je beter iets eerder beginnen, is maar een optie hoor! Kijk maar
Super, staat in de agenda! Ik heb evt ook wel paaltjes en lint.
Heb je nu alleen nog adres van waar we elkaar ontmoeten?
_Zoe
Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-14 23:25
Heb de tijden inderdaad iets naar voren geschoven en andola en coronalima zijn omgewisseld andola gaat s'middags sinterklaas vieren en coronalima kon juist alleen maar s'middags
De lokatie zal waarschijnlijk witte paarden zijn omdat daar de meeste ruimte is voor een paddock, reed vandaag nog langs shakespeare en ook al is het bos daarachter wel heel gaaf met al die bladeren (heb nog een oortjes foto gemaakt omdat het er zo mooi uitzag) denk ik dat het niet heel geschikt is daar een paddock uit te zetten.
Zal morgen nog wel even naar witte paarden om te kijken of het zand daar al beter eruit ziet!
is er nu een definitieve locatie? als deze er is wil ik wel graag de straat naam enz. voor de tomtom haha ben niet heel erg bekend daar. en kan niet meer achter andola aan rijden nu haha.
_Zoe
Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-14 14:09
Ik heb geprobeerd een adres te zoeken maar dat is nergens te vinden, overal noemen ze het gewoon de parkeerplaats bij witte bergen.. Heb het nu dus bij maps een beetje geprobeerd uit te tekenen vanaf de kant van diever, vanaf die kant is het vanaf de begin van de weg nog 1,3 km.. De rode peilen geven de parkeerplaats aan Het is voor zover ik weet en op maps kon zien de enige zandvlakte aan de hele bosweg, vanaf Diever dus aan je rechterkant en vanaf oude willem aan de linkerkant.
Nee inderdaad, je ziet het heel duidelijk vanaf de weg Wel heel duidelijk kaartje Zoë! Heb er zin in
_l_amanda_l_
Geplaatst: 22-11-14 01:37
Dat is wel een mooie locatie! Mag ik wel op de lijst als de 'mogelijke invaller'? Mocht ik ergens een lift kunnen regelen, anders wordt het fietsen.. (12,5km valt nog wel mee, is dichterbij dan de Genieput haha, maar toch)
kimberley23
Geplaatst: 22-11-14 11:48
_l_amanda_l_ schreef:
Dat is wel een mooie locatie! Mag ik wel op de lijst als de 'mogelijke invaller'? Mocht ik ergens een lift kunnen regelen, anders wordt het fietsen.. (12,5km valt nog wel mee, is dichterbij dan de Genieput haha, maar toch)
Gezellig Amanda!
_Zoe
Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-14 15:25
_l_amanda_l_ schreef:
Ik twijfel nog heel erg, had laatst wel knotten want vind het wel heel mooi maar hij heeft zulke lange en dikke manen dat ze er na 3x schudden weer uit lagen, en knotten met draad kan ik niet :p ga van de week even kijken of een hengstenvlecht goed blijft zitten en anders laat ik het toch los