Fotomeeting, omg Arnhem (menselijk)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Selina

Re: Fotomeeting, omg Arnhem (menselijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 14:24

Ik heb ook geen kleding in die stijl. En heb net gister al mn geld uitgegeven bij de Primark dus voorlopig geen kledingbudget meer :P

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 17:11

Ik kom net bij de fysio vandaan, mag weer volle bak trainen en als dat de komende 2 weken goed gaat, dan is het weekend van de 22e de eerste waar ik weer minuten mag gaan maken. Dus er is een grote kans dat ik mij helaas af moet gaan melden, sorry Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 18:06

We hoeven niet perse grote thema's te hebben. Maar wel dat de ene bijvoorbeeld een trui aan heeft, en de ander een jurkje. Dat soort dingen. :)
Daarbij dacht ik hieraan (fotografie doe ik anders, gaat om de kleren) :
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Eventueel zou je ook mutsen zoals dit erbij op kunnen doen: http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/ ... 46041f.jpg Eventueel zou ik die zelfs nog wel willen hebben. Weet niet wat jullie van dit soort outfits vinden en of jullie het hebben? Want het past goed bij de herfst, maar het bied ons als fotografen mogelijkheden. :)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 18:47

Weet dat kleuren als mosterd, rood en bruin goed passen bij de herfst, alleen heb die kleuren niet :')
Ik heb wel bruine laarsjes en schattige oorwarmers met sneeuwvlokjes erop :D
Blazer en wollen sjaal erbij en dan ben ik aardig herfsterig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 18:49

Dat klinkt inderdaad wel goed ja Selina! :D

Mouzs_engel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 19:49

ik heb ook een rode muts dus dat is wel leuk en zal even in mijn kast neuzen. misschien een panty en een kort rokje aan leuk? met een leuk blousje erop en dat is wel leuk toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 20:02

Julot_Engel schreef:
ik heb ook een rode muts dus dat is wel leuk en zal even in mijn kast neuzen. misschien een panty en een kort rokje aan leuk? met een leuk blousje erop en dat is wel leuk toch?

Dat is zeker heel leuk! Volgens mij een beetje dit idee: http://media-cache-ec0.pinimg.com/236x/ ... a6df9b.jpg Heb zo 1,2,3 geen beter voorbeeld. :+

Mouzs_engel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 20:04

Ja ind dat een beetje, heb ook wel een sjaal dus komt wel goed! dus een thema gaat door of niet?

Eviii_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 21:00

Brrr, krijg het al koud als ik er naar kijk :brr:
Eventueel als je model bent even een dikke joggings broek meenemen of een lekker warm dekentje, denk namelijk niet dat je de hele tijd bezig bent en dat zijn korte jurkjes en rokjes toch wel koud :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 21:02

Inderdaad Evi! Blij dat ik er niet zo bij hoef te lopen. Maja, wij liggen dan ook weer op de grond he. :')
Of gewoon van die dikkere panty's!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 21:04

Ik kan wel een kachel meenemen. (Lees: vriend)

Kan even kijken of ik wat kleding van m'n zusje kan lenen, de foto's hierboven zijn een beetje haar stijl en we hebben ongeveer dezelfde maat :+

Kimbeerly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 21:46

Ik zie dat de lijst voor modellen vol zit. Kan ik mij nog aanmelden als reserve?

xxNANDOxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 22:29

Sorry dat ik heel erg weinig reageer, maar ik heb het erg druk met school/stage/paarden en noem het maar op..
Maar leuk dat de datum bekend is, ik ben erbij! :)

Oeh een thema, ik moet zeggen dat ik niet zo veel in die stijl heb. Maar ik kan wel vanalles wat meenemen, lijkt me ook leuker als er wat verschillende kledingsets zijn, anders komen alle fotografen op dezelfde foto's uit.

Maar als ik jullie zo lees over mutsen en sjaals, ik heb wel van die lekkere dikke 'harige' vesten. :j

Misschien kunnen de fotografen moodboards maken met wat zij graag zouden willen, dan kunnen wij als model ons daar op aanpassen! Want het moet natuurlijk voor de fotografen ook wel een toevoeging aan hun portfolio zijn, toch?

Hoe gaan we het doen met haar en make-up? Doen we dat gewoon zelf of gaan we iemand proberen te regelen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 22:34

Nando, top! Ik zal even een voorbeeld zoeken naar wat voor combinaties ik mooi vind met die dikke harige vesten. Dat wilde ik er het liefste ook nog wel bij ja. :D Heb je zoiets? http://media-cache-ak0.pinimg.com/236x/ ... d008e9.jpg

Ik vind het prima om een moodboard qua kleding te maken, maar qua fotografie wil ik sommige dingen toch nog even voor me houden. :Y) Werken we trouwens in groepjes of niet?

Meerdere kledingstukken is inderdaad wel een goed idee. Make-up, tja, ik weet niet of iemand van de modellen/fotografen daar goed in is? Ik in ieder geval niet. :Y)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 22:52

Denk dat ik een waterval vlecht probeer.

Mouzs_engel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 22:58

Ik kan wel aan mijn zus vragen of ze misschien ( en wat vrienden willen) Ze doet schoonheids opleiding. Moet ik haar wel even heel lief aankijken.

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 23:04

Als fotograaf heb ik het liefst modellen met zo min mogelijk make-up. :+ Tuurlijk, je hoeft er niet spierwit en doodziek uit te zien, maar dikke lagen oogschaduw, eye-liner en lippenstift leidt meestal alleen maar af voor het plaatje. Bij studiofotografie kan het mooi zijn, maar aangezien het een vrij landelijke locatie is, wordt het snel een beetje over-the-top of misplaatst. Gewoon een beetje mascara en wat blush voor een gezonde kleur vind ik vaak het mooist.

Mouzs_engel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 23:06

xSaarSaar schreef:
Als fotograaf heb ik het liefst modellen met zo min mogelijk make-up. :+ Tuurlijk, je hoeft er niet spierwit en doodziek uit te zien, maar dikke lagen oogschaduw, eye-liner of lippenstift leidt meestal alleen maar af voor het plaatje. Bij studiofotografie kan het mooi zijn, maar aangezien het een vrij landelijke locatie is, wordt het snel een beetje over-the-top of misplaatst.

Dit begrijp ik maaar ik draag altijd make up dus zou het niet fijn vinden om eigenlijk zonder op de foto te gaan. ik hoef geen kilo's make-up op mijn hoofd maar zou graag wel een beetje willen omdat ik mijn huid/hoofd niet mooi vind zonder.

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 23:09

Julot_Engel schreef:
xSaarSaar schreef:
Als fotograaf heb ik het liefst modellen met zo min mogelijk make-up. :+ Tuurlijk, je hoeft er niet spierwit en doodziek uit te zien, maar dikke lagen oogschaduw, eye-liner of lippenstift leidt meestal alleen maar af voor het plaatje. Bij studiofotografie kan het mooi zijn, maar aangezien het een vrij landelijke locatie is, wordt het snel een beetje over-the-top of misplaatst.

Dit begrijp ik maaar ik draag altijd make up dus zou het niet fijn vinden om eigenlijk zonder op de foto te gaan. ik hoef geen kilo's make-up op mijn hoofd maar zou graag wel een beetje willen omdat ik mijn huid/hoofd niet mooi vind zonder.

Nee tuurlijk, dat begrijp ik! Daarom zeg ik ook, gewone make-up is niet erg, maar vaak zie je bij fotomeetings dat er MUA's bijgehaald worden en dat iedereen volgeplamuurd wordt. Dat vind ik dan zo zonde. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 09:44

Daar ben ik het deels mee eens! Ik weet natuurlijk niet wat je onder 'veel' make-up verstaat haha. Dus misschien kunnen we het verduidelijken met foto's? Zou ik wel makkelijk vinden in ieder geval. :Y)
Waar ik namelijk aan dacht is een beetje dit: http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ ... d5541b.jpg of dit: http://media-cache-ak0.pinimg.com/236x/ ... 67e45b.jpg
Een beetje afhankelijk van wat je staat/normaal draagt etc. Persoonlijk, als fotograaf zijnde, zou ik het prettig vinden als oneffenheden wel weggewerkt zijn. Make-up mag ook wel iets dikker erop gedaan worden, want op de foto zie je het toch minder. :P

Julot, het zou wel onwijs lief zijn als je zus dat zou willen doen! :D Van mij zou ze -met toestemming, als ik het weet, ze erom vraagt etc.- best een paar foto's mogen gebruiken om te laten zien wat ze kan op school. :)

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 09:51

Mijn zusje doet momenteel de opleiding visagie. Zij wil best komen om bij mensen de make up te doen:) zij mag dit gelijk als stage rekenen :p

evelien1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 10:00

Muah's kunnen heel mooi natuurlijke make up doen! Die plamuren echt niet alleen maar gezichten vol :P

Als er visagie mogelijk is lijkt mij dat juist wel gaaf.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 10:26

Ze wil/kan altijd met mij meekomen met haar spullen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 10:31

Zou heel fijn zijn Elmo_Browny! :D

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 10:41

Oeh Bianca, nice :D
Verder dan een lijntje oogpotlood beneden kom ik niet :')
maar wil wel eens een lijntje boven.