Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Julot_Engel schreef:ik heb ook een rode muts dus dat is wel leuk en zal even in mijn kast neuzen. misschien een panty en een kort rokje aan leuk? met een leuk blousje erop en dat is wel leuk toch?
xSaarSaar schreef:Als fotograaf heb ik het liefst modellen met zo min mogelijk make-up.Tuurlijk, je hoeft er niet spierwit en doodziek uit te zien, maar dikke lagen oogschaduw, eye-liner of lippenstift leidt meestal alleen maar af voor het plaatje. Bij studiofotografie kan het mooi zijn, maar aangezien het een vrij landelijke locatie is, wordt het snel een beetje over-the-top of misplaatst.
Julot_Engel schreef:xSaarSaar schreef:Als fotograaf heb ik het liefst modellen met zo min mogelijk make-up.Tuurlijk, je hoeft er niet spierwit en doodziek uit te zien, maar dikke lagen oogschaduw, eye-liner of lippenstift leidt meestal alleen maar af voor het plaatje. Bij studiofotografie kan het mooi zijn, maar aangezien het een vrij landelijke locatie is, wordt het snel een beetje over-the-top of misplaatst.
Dit begrijp ik maaar ik draag altijd make up dus zou het niet fijn vinden om eigenlijk zonder op de foto te gaan. ik hoef geen kilo's make-up op mijn hoofd maar zou graag wel een beetje willen omdat ik mijn huid/hoofd niet mooi vind zonder.