Fotomeeting Delfse Hout 12 Oktober (Delft, ZH)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 22:25

Anniick schreef:
Die plek hadden wij inderdaad ook in ons hoofd! Het ruiterpad direct langs de plas is ook goed licht denk ik.

Dat is inderdaad wel een onwijs mooie plek!

Zou het dan handiger zijn om op P2 te parkeren? Ondanks dat ik best van een stevig rondje kan wandelen, denk ik dat dat wel een stuk handiger is als we op P2 kunnen (en mogen!) parkeren. Dus niet de parkeerplaats voor Knus! Maar P2 is een klein stukje verderop als ik google maps mag geloven!

Zou iemand daar bezwaar tegen hebben als we P4 omruilen voor P2? :+ Voor de tomtommers onder ons, dan zou het "verzameladres" Tweemolentjeskade 82 worden :)

Anoniem

Re: Fotomeeting Delfse Hout 12 Oktober (Delft, ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 11:17

Ik ben zondag met m'n vriend in Delfse hout dus dan gaan we een rondje rijden/maken om te kijken welke P's het drukst zijn, welke het makkelijkst te bereiken zijn met de trailer en hoe het licht is! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 12:03

even een oproep

Ik heb (al/pas) van 4 mensen het 06 nummer voor de "groepsapp" voor noodgevallen. Zou iedereen wel vrij op tijd z'n nummer door willen geven? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 19:07

Dames!

Ik ben vandaag naar Delfse Hout geweest om te kijken hoe P2 is qua bereikbaarheid, licht, en drukte natuurlijk. Bleek heel erg rustig te zijn op die parkeerplaats (omdat de meeste mensen bij P1 parkeren) en vooralsnog lijkt dit ook met de trailer behoorlijk goed te doen. Zodoende wil ik als afspreek/verzamelpunt P2 aanhouden voor de meeting.
Dit is vlakbij Het Rieten Dak (voor de Tomtommers die een adres nodig hebben: Tweemolentjeskade (82), daarna weg rechtdoor volgen naar P2 )

Let er dus op dat je niet vanaf de Ikea de bordjes " Delfse hout" volgt, want om de een of andere reden kom je er dan dus niet (helaas :+ , kwamen wij ook vanmorgen achter :') )

Volgens mij heb ik van zo goed als iedereen het nummer nu, dus dat komt helemaal goed :j

Nog steeds vreselijk mooie weersvooruitzichten! :D

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 19:28

Super fijn met het adres moet het helemaal goed komen! We hebben er zin in :D

Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 21:04

Heb je al enig idee van een foto locatie? Mocht dit inderdaad dat grote grasveld worden, dan zou het voor mij makkelijker zijn om direct naar het grasveld te rijden... Weet niet of hier bezwaar tegen is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 12:48

Afbeelding
Afbeelding
Even voor de beeldvorming :p Dit is P2..
De bladeren zijn tot nu toe dus nog niet dusdanig nat en glad dat het een glijpartij wordt. Mocht dit wel het geval zijn, een klein stukje voor P2 (tussen P1 en P2 in eigenlijk) is nog een parkeerplaats, deze is wel verhard maar ik zag hier verder geen bordje bij oid..

Afbeelding
Weet een van jullie of je met de paarden over dit "strandje" mag? Er stond wel een bord bij dat honden van 1 mei tot 1 oktober niet toegestaan waren, maar kon zo 1,2,3 niet echt vinden of dit nou ook voor paarden gold of niet :+

Afbeelding
is dit het grasveld vwat je bedoeld Rubio_lover?

In principe wil ik dat wel even overleggen met de andere fotografen, omdat ik vind dat ik daar niet zo 1,2,3 in mijn eentje over kan/mag beslissen. Het voordeel is dat je in de middag start, dus dan zijn we (hopelijk) al wat wegwijzer in het gebied :+ Het is wel een ontzettend mooi buitengebied daar met héél veel kleuren en ruimte, ik denk dat we hier aardig wat mooie foto's kunnen maken! :j

ik ga even op een rijtje zetten wiens nummer ik heb en de groepsapp aanmaken :j Niet de bedoeling om uitgebreid in te gaan spammen en kletsen uiteraard :+

Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 13:37

Nee ik bedoel een ander grasveld dan op de foto. Over dit grasveld loopt namelijk geen ruiterpad zo te zien en over dat andere veld wat ik bedoel wel. Maar goed geeft niks, dan kom ik gewoon naar P2 :)

Voor zover ik weet mag je eigenlijk niet het je paard op dat strandje komen, maar er zijn mensen die het wel doen en dan daar met hun paard gaan zwemmen. Maar dan moet je het niet raar vinden als je erop wordt aangesproken ;)

Lottejulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 13:41

Het strand/water is officieel verboden voor paarden, omdat het buiten de ruiterpaden valt. Dat is dus niet het grasveld wat Rubio_lover (en tevens Annick) bedoelen. Het pad wat te zien is op de foto is dan ook een wandelpad, dus daar mag je te paard niet komen. Als jullie willen kan ik van de week wel tijdens een buitenritje een foto maken van de plek die wel bedoelt wordt?

Gelukkig zijn wij als ochtendgroep allemaal erg bekend in het Delftse Hout dus kunnen we jullie als fotografen een beetje wegwijs maken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 13:43

Lottejulia schreef:
Het strand/water is officieel verboden voor paarden, omdat het buiten de ruiterpaden valt. Dat is dus niet het grasveld wat Rubio_lover (en tevens Annick) bedoelen. Het pad wat te zien is op de foto is dan ook een wandelpad, dus daar mag je te paard niet komen. Als jullie willen kan ik van de week wel tijdens een buitenritje een foto maken van de plek die wel bedoelt wordt?

Gelukkig zijn wij als ochtendgroep allemaal erg bekend in het Delftse Hout dus kunnen we jullie als fotografen een beetje wegwijs maken :)

oh top! :j Dat is wel fijn inderdaad. Ik had wel ruiterpaden gezien vanaf P2 naar het strandje dus eigenlijk nam ik met m'n blonde harses aan dat je daar met je paard mocht/kon komen :') Was nog niet zo wakker geloof ik zondag.. :+

Lottejulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 13:59

Even ter verduidelijking, hieronder de zelfde kaart als die Rubio_lover al poste maar dan heb ik in rood even aangegeven waar ongeveer de ruiterpaden lopen.

Afbeelding

DestinyJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 19:21

Dat pad waar het paard is afgebeeld is denk ik het grasveld wat jullie bedoelen ?

Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 19:27

Ja die bedoel ik inderdaad DJ :) Die met het picknick plaatje. Is een heel mooi groot grasveld met ruiterpad. Dus ook mooi voor de rijfoto's :)

Anniick

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 09:13

bedenk me net, deze foto is ook een tijd geleden op dat grasveld genomen.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 09:44

Dat is dan inderdada een ruime locatie! :j Met veel kleur, gaaf!

Dszjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 16:52

Ik heb besloten mij en mijn paard af te melden voor de fotomeeting.
Hij is weer vol energie nu hij door heeft dat we weer mogen opbouwen en ik wil niet het risico nemen dat hij geblesseerd raakt aangezien hij zo blij is dat hij weer wat mag doen :-).

Ik weet ook niet wie mijn nummer zonder mijn toestemming heeft doorgegeven maar dit a.u.b. niet meer doen. Ik heb niet voor niks een nieuw telefoonnummer genomen ;-)

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 17:10

Gaaf dat grasveld! Hoop dat het niet te nat is anders word het glijen voor ons met ijzers eronder hihi! Volgens mij komt er zondag zelfs bog een zonnetje bij als ik de weersvoorspellingen moet geloven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 17:28

StalDuijndam schreef:
Ik heb besloten mij en mijn paard af te melden voor de fotomeeting.
Hij is weer vol energie nu hij door heeft dat we weer mogen opbouwen en ik wil niet het risico nemen dat hij geblesseerd raakt aangezien hij zo blij is dat hij weer wat mag doen :-).

Ik weet ook niet wie mijn nummer zonder mijn toestemming heeft doorgegeven maar dit a.u.b. niet meer doen. Ik heb niet voor niks een nieuw telefoonnummer genomen ;-)

Jammer, maar begrijpelijk.

Wat betreft het telefoonnummer; ik heb 3x gevraagd of iedereen zijn of haar nummer door wilde geven voor geval van nood. Ik was niet op de hoogte van prive problemen met je nr maar ik kan je in ieder geval verzekeren dat deze nr's iig niet worden opgeslagen of doorverkocht of iets in die richting.

Ik zit nu in de auto maar zal zo direct het schema aanpassen.

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 17:50

Ik moet mij helaas ook afmelden. Heb het te druk met school en voel me de laatste tijd niet zo goed. Sorry!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 18:02

Prima, dan ga ik even een nieuw rooster in elkaar knutselen.

Ik heb nu nog op de lijst staan aan fotografen:

* Ikzelf
* Annwfyn
* Colorado
* Erna (o.v.b)
* Ash
* Seni
* RdLFoto

En de volgende lijst aan modellen:
(ochtend)

* Hi5
* LotteJulia
* Anniick

(middag)
* Rubio_lover
* MiieJs
* Kellaxy
* Tamara81

Ik heb nu DestinyJoy een berichtje gestuurd om de plaats van StalDuijndam in te nemen zodat we zo min mogelijk "gaten" erin krijgen :+ Maar dat is dus nog enigzins ovb tot ik reactie heb van haar!

Mies we krijgen inderdaad nog best fijn weer ook!

Sterker nog, als ik accuweather mag geloven zijn we straks precies op tijd klaar met de meeting;

http://www.accuweather.com/nl/nl/delft/ ... 25?hour=81

*\%/*

Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 18:06

Ik kan DJ wel even een appje sturen dat ze misschien even op het bericht moet reageren omdat ze mee kan. Denk dat ze dat wel leuk vindt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 18:11

Rubio_lover schreef:
Ik kan DJ wel even een appje sturen dat ze misschien even op het bericht moet reageren omdat ze mee kan. Denk dat ze dat wel leuk vindt.

jaaa top! :D Dan zijn we qua modellen namelijk weer compleet in aantallen :j

Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 18:17

Geappt! Reactie komt zo snel mogelijk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 18:20

Fijn! Ik heb er in ieder geval zin in, zonnetje zo te zien ook, dus da's alleen maar mooi! :D

Als ik bevestiging heb van DJ dan kan ik haar naam in t rooster zetten en zal ik het aangepaste rooster naar iedereen doorsturen,voorzien van m'n eigen nummer voor geval van nood/vertraging voor degenen die liever niet hun nummer doorgeven. :)

DestinyJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 20:37

Gepbt! Sorry voor de late reactie, wss zagen jullie al in de app dat ik met Marlissa (en flip) op pad was hihi :+
maar ik vind het In iedergeval onwijs leuk!!