Ik ga hier verder niet meer op in. Het schema staat vast (rijfotos is iedereen bij elkaar trouwens). Wil je mee doen is het hartstikke leuk en zo niet, ben je daar ook vrij in
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 23-09-14 21:54
Ik kan er niet zo goed tegen als mijn berichten niet goed gelezen of verdraaid worden; als ik het dan even duidelijk wil zeggen en vraag waar je het in eerste instantie vandaan haalde dat ik iets anders zei, ben ik zo gezegd gelijk onvriendelijk.
Dus de pauze na 2 modellen, dan pas weer 2 modellen, blijft?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit op een meeting een pauze tussen de portretfoto's heb gehad. Een vijf minuten tussen elk model voor het wisselen zou ik dan (bijvoorbeeld) logischer vinden.
Ik weet even niet het losgooischema uit m'n hoofd, maar is het dan handig om Harry als laatste te doen? (Bij de ochtendgroep) Dan hebben de modellen die rijden net iets meer tijd voor het zadelen.
Helaas heb ik mij door prive omstandigheden moeten afmelden met Harry.
Mijn excuses voor de late melding, maar dit heb ik helaas niet in de hand gehad.
Hopelijk tot een volgende meeting en ik hoop dat het mooi weer is voor jullie! Hopelijk maak ik hierbij wel weer een ander baasje en paard blij!
* Ik had alleen nog wel even een vraag over het schema, want bij de rijfoto's mocht ik eigenlijk niet meedoen? Is hier een reden voor geweest? Wij rijden namelijk, zoals bij opgave ook aangegeven, aangespannen en doen normaliter mits de ondergrond haalbaar is altijd mee met de rijfoto's
Nee de pauze komt na de portretfoto's, dus als alle 4 zijn geweest, is idd handiger . Dan hebben we ook de tijd om alles op te bouwen e.d.
En oja qua rijden: ik bedoelde er op zitten haha, wist niet of je hem wilde aanspannen daar in verband met misschien wat mul zand (dacht ik).
nanda1980
Geplaatst: 24-09-14 09:21
Jammer Adawi, maar misschien maak je idd iemand anders blij.
Hebben jullie al nagedacht over een verzameltijd bij de parkeerplaats? Dan weet ik nl hoe laat ik moet vertrekken zondag:-)
Mooi Ilse dat je toch wat hebt aan kunnen passen. Nemen jullie spullen mee voor een paddock? Of moet 1 van ons wat meenemen? En is er nog iets waar we aan moeten denken?
Ik heb paaltjes en lint. Maar ik had mezelf voorgenomen ze niet meer mee te nemen, behalve bij mijn eigen meetings, omdat ik 9 van de 10x alleen aan t opzetten ben en niemand me helpt. Was daar een beetje klaar mee.. Wil ze dus wel meenemen, maar als niemand helpt (zeker nu met het water) dan laat ik ze ook gewoon liggen.
Ja dat ben ik inderdaad, had nog helemaal niet gezien dat ik überhaupt was uitgekozen dan had ik hem wel tot het eind van de maand op stal gelaten maar heb hem net vorige week naar huis gehaald helaas vanwege de castratie inderdaad en vanaf hier is het ruim anderhalf uur lopen dus voordat ik er dan ben is al mijn energie wel op. Maar als er van het voorjaar weer een shoot is en hij staat terug op stal of we hebben dan wel een trailer zou ik dan super graag meegaan met een meeting!