Zullen we anders volgend jaar in de lente gaan met mooi weer? Want zal morgen daar overal nat zijn en morgenmiddag gaat het weer regenen helaas mij lijkt het beste om volgend jaar te gaan en maken tegen die tijd wel een nieuwe topic aan want als het morgen pas om 12 uur verzamelen is ga ik het niet halen want moet morgenmiddag ergens anders heen.
ja is heel mooi weer maar omdat sommige ineens zeggen dat ze pas vanaf 12 uur kunnen wordt het voor te laat als het uitloopt en moet vanmiddag ook nog ergens anders zijn en de buien kunnen in de middag komen alleen hoelaat weet ik niet.
A_nouk
Geplaatst: 12-10-14 14:26
Als je op mij doelde, ik had me heel bewust pas in de middag ingeplant.. Zoals het rooster dat gemaakt was zou er dus ook geen probleem zijn..
Voel me aangesproken door je bericht En snap je bericht ook niet zo eigenlijk, maar dat zal wel aan mij liggen
anouk; ik doelde niet op 1 iemand maar ik zag het dat iemand anders het ook gezegd had maar daar gaat het niet om en puur vanwege het weer en je niet zeker weet of het droog is of kei hard gaat regenen had ik zoiets van waarom plannen we het dan niet in de lente in is veel beter weer en meer voorspelbaar sorry als je je aangesproken voelt was niet de bedoeling en dan zal ik het wel misschien verkeerd gelezen hebben
NikkiLoves
Geplaatst: 12-10-14 14:56
Ik snap ook niks van je berichten rusty886.... Misschien eens punten en komma's gebruiken..
Ja het is echt heerlijk weer, nu nog steeds dus wel echt onwijs zonde dat het nou niet doorging. Naja, volgende keer beter