Dan ga ik Felix knotjes geven. Hij is donkerbruin type richting kwpn (hij heeft geen papier dus weet eigenlijk niet welk ras, ach hij is verder lief ) Dan denk ik dat ik voor zwart ga, kan een dekje lenen. Ik heb namelijk zelf veel donkere kleren dus dan is zwart wel handig en het leidt niet af iig.
Jorinda
Geplaatst: 11-09-14 21:52
Nee, Cas heeft een boog. Was een grapje.
Ik heb dan dus het donkerbruine-lichtbruine dekje. Daar doe ik een bijpassende bruine rijbroek bij aan en ik denk een zwarte blouse. Die is het meest flatterend. Ik heb alleen geen chaps of laarzen, dus dat ziet er niet zo heel netjes uit... en mijn bruine rijbroek heeft gaatjes op de rechter kuit. Maar anders heb ik niks bijpassends
Laatst bijgewerkt door Jorinda op 11-09-14 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Is er trouwens iemand, van de fotografen bvb, die een leren halster te leen heeft voor portretfoto's? Zijn hoofdstel is mt full (bakstukken op zijn kortst, keelriem en neusriem halverwege qua gaatjes, dus ik denk dat een niet al te strakke cob ook wel past.
Ik heb qua spullen alleen een western hoofdstelletje, rest is allemaal vrij simpel spul bij mij. Eventueel wel nog een wit veulenhalster (nylon) wat misschien een van de shetten wel past?
Wat betreft organisatie. Ik wil graag Pb's gaan sturen met uitleggen, telefoonnummer ed, echter wacht ik (al een paar dagen) tot een model haar Pb leest, heb namelijk iemand die graag wil ruilen van de ochtend na de middag, en zij is de laatste hoop. Pas als ik daarvan antwoord heb, heb ik definitief programma ed.... Dus hopelijk reageert ze snel!
Wat we nodig hebben voor losgooifoto's is paaltjes en lint/draad. Ik heb hier zelf heel veel van, maar kan het niet zo goed meenemen aangezien ik 15 km moet fietsen. Dus als of iemand het bij mij kan ophalen, of iemand anders deze spullen heeft, zou heel fijn zijn!
magda_90
Geplaatst: 13-09-14 11:26
Nog een week!
Tot nu toe geven ze alleen bewolkt op en 50/50 qua regen.
Ik moet me helaas afmelden voor deze fotomeeting, is atm een beetje te druk en nog een andere reden maar dat is privé. Mocht er over een tijdje weer een meeting in Zeegse zijn zou ik graag willen komen.
Ja ik vind het zelf ook erg jammer! Komen hele leuke modellen! Heel erg veel plezier en succes, blijf dit topic volgen en ben benieuwd naar de foto's.
Zal even TS de reden vertellen via PB, want ik wou graag een topic aanmaken voor een meeting over 2 maand, niet dat jullie denken van huh ze kan hier niet heen maar gaat wel weer een meeting organiseren. Daarom stuur ik TS even een berichtje.
sannerocky
Geplaatst: 13-09-14 19:04
Net te horen gekregen dat ik wel moeten werken om 6 uur , hopen dat het een beetje past met de planning. Anders ben ik misschien genoodzaakt eerder weg te gaan.. Jullie horen het nog!
Ziet er leuk uit inderdaad! Heb er wel zin in. Heb al even geprobeerd met me pown haha, hij reageerde heel goed op de geluidsapp op de telefoon. Het halster is ook binnen, past prima!
Jorinda
Geplaatst: 13-09-14 21:31
Cas reageerde goed op een fotograaf in de sloot die zijn naam riep. Hij bleef Carmen maar zoeken.
Hij is hier zo uit de wei geplukt hoor, haha. Niet eens geborsteld