Zelf ben ik heel streng met honden op eigen meetings, maar wanneer er iemand anders (naast het hulpje) op de hond past is het al een ander verhaal. dus in zo'n geval zou ik het ook goedkeuren.
Kan een van de fotografen Jets bij een station oppikken? ze heeft namelijk geen vervoer en moet uit Zwolle komen. En weet iemand nog iemand die zou willen komen fotograferen? Anders komen we een fotograaf te kort
hallo allemaal, Helaas moet ik mij afmelden, ik doe mee aan het KNHS instructeursopleiding, en ik krijg een mail dat het afgezegde onderdeel op 26 oktober TOCH doorgaat. Nu moet ik keuzes maken wat ik wil en wat ik ga doen, en dat is geen gemakkelijke keuze, echter kost de opleiding genoeg geld en is er een procentuele aanwezigheidsplicht. Dat dwingt mij een beetje om voor de opleiding te kiezen ipv deze fotoshoot. Mijn excuses voor deze afmelding, ik hoop dat jullie het gat door mijn afwezigheid kunnen opvullen!
Hallo allemaal, Helaas moet ik me afmelden voor deze meeting. Aangezien het niet goed gaat met m'n opa hebben we als familie afgesproken om op 26 oktober met z'n alle bijeen te komen om te overleggen hoe verder. Hier wil ik graag bij zijn. Baal echt dat ik me af moet melden, maar het is even niet anders. Ik hoop dat jullie een gezellige dag hebben!
Zijn er fotografen die het een probleem vinden als ze alleen in een groepje moeten? We komen namelijk wat fotografen te kort dus dan zou dat opgelost zijn
_Ilsee_
Geplaatst: 19-10-14 17:28
Ik zou het niet echt een probleem vinden maar wel jammer, aangezien je veel leert van andere fotografen! Misschien kan ik nog kijken of er fotografen beschikbaar zijn en toevallig willen komen
Bij Weebly kun je nu nog maar 5 pagina's maken (gratis) , ik kan dus niet voor elk paard een apart kopje aanmaken om de resultaten neer te zetten. Iemand een idee hoe we dit anders kunnen regelen?
FR_Foto
Geplaatst: 19-10-14 22:23
Manon_B schreef:
Bij Weebly kun je nu nog maar 5 pagina's maken (gratis) , ik kan dus niet voor elk paard een apart kopje aanmaken om de resultaten neer te zetten. Iemand een idee hoe we dit anders kunnen regelen?
Zie dit topic voorbijkomen en zit nu heel erg te twijfelen om mij op te geven als fotograaf. Het is alleen best nog wel een eindje rijden (zijn er toevallig mensen die uit de richting van twente komen?). En ik weet eerlijk gezegd ook niet of het mij gaat lukken om in korte tijd alle foto's af te hebben. Maar heb eigenlijk wel weer zin om eens een dagje lekker te gaan fotograferen en de modellen spreken mij wel aan.
Twijfel, twijfel, twijfel...Ga er nog even goed over nadenken.
Lieve mensen, het spijt me echt, maar ik moet ook afmelden Mijn man moet zondag extra werken, waardoor ik echt niet weg kan (zit met drie kinderen waarvan eentje echt niet zomaar van huis weg kan)
Heel veel plezier allemaal en ben benieuwd naar allel mooie foto's