Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suusje92 schreef:LADIES!!
ik heb net een berichtje gekregen van een meisje dat nog niet zo lang aan fotograferen doet, ze wil mee doen voor spek en bonen en wil graag leren. Ik leg dit voor zodat jullie kunnen bepalen of ze mee mag of niet.
Mijn idee was wel om de eerste reserve fotograaf eventueel ook te laten komen, voor backstage foto's. Als jullie dit uiteraard een goed idee vinden.
MMares schreef:Hallo,
Super leuk idee dit.
Onder voorbehoud van datum en locatie(ik kom uit Belgie dus afstand moet nog te doen zijn voor mij) wil ik me eventueel aanmelden voor de make up.
Heb nog geen make up specifiek voor dit thema moeten doen, maar doe wel vaker de make up voor fotoshoots, kleine miss verkiezingen, defiles van een modellenbureau en heb dit jaar ook een dag op Tomorrowland gestaan.
Dus moesten jullie interesse hebben, wil ik wel proberen te komen.
Super leuk idee dit.
Onder voorbehoud van datum en locatie(ik kom uit Belgie dus afstand moet nog te doen zijn voor mij) wil ik me eventueel aanmelden voor de make up.
Heb nog geen make up specifiek voor dit thema moeten doen, maar doe wel vaker de make up voor fotoshoots, kleine miss verkiezingen, defiles van een modellenbureau en heb dit jaar ook een dag op Tomorrowland gestaan.
Super leuk idee dit.
Ghostattack schreef:Ik wil jullie wel achterna zitten, ik ben heel eng.. Daar kan iedereen spontaan heel hard van rennen en klimmen