Jammer, ik kan er dan niet bij zijn de 16e. Twee meetings in een weekend vind ik wat teveel van het goede en voor die andere meeting op zondag had ik me al eerder opgegeven. Veel plezier allemaal!
Leuk! Ik heb het in me agenda gezet. Tot nu toe kan ik gewoon, moet waarschijnlijk wel 's avonds werken maar ik zie in het schema dat we redelijk op tijd klaar zijn Komt er toevallig nog iemand uit Zeeland?
Doortje zou ik ook los kunnen doen, nog nooit gedaan maar ik vertrouw dr wel. Ook voor Doortje is het haar eerste fotomeeting! ben benieuwd hoe ze zich gedraagt hahaha
Ooooh ik ben rats vergeten dat ik de 16de moest jureren Ö Ik informeer even of ik vervanging kan voorzien voor het jureren, momenteel dus heel even geen antwoord op voor/namiddag (Ik vermoed dat het voormiddag zal zijn)
ik werd gebeld dat er nog een fotograaf werd gezocht. Ik doe het puur voor de hobby, maar het lijkt me heel erg leuk om eens aan de andere kant te staan.
De heide in ligt in mn achtertuin dus is goed te doen! Ik hoor graag waar ik me.verder moet aanmelden.
Iemand die toevallig in bergen op zoom woont of langs de trein rijdt?
horsieslii
Geplaatst: 03-07-14 23:30
horsieslii schreef:
Het is voor mij toch wel een uurtje rijden, dus als er carpoolers zijn. Ik rijd via Den Bosch, Breda, Roosendaal, Bergen op zoom. Mocht ik geen carpoolers vinden dan kom ik zelf met het OV.
Zouden Chanella, Bianca & Zyta in de ochtend kunnen komen?
Ik weet nog niet of ik langs de trein rijd, dat weet ik pas tegen die tijd, planning was namelijk om lekker op de fiets ernaar toe te gaan, als pa me brengt/haalt kunne we altijd langs de trein, heb zelf helaas nog geen rijbewijs
Rosa heb je voorbeeldfoto's? Demi, weet je zeker dat diegene kan op deze datum? Heb je voorbeeldfoto's?