Heb der een pb gestuurd niets terug gehad.. beetje jammer dat je op 1 iemand moet wachten, als je weet dat je het druk hebt vind ik dat je dan niet mee moet met een meeting als fotograaf ( als je het binnen 2 weken niet red ) toch? Als er erna wat is gebeurt dan oke maar meld dit dan eventjes netjes..
Vind dat je gelijk hebt amanda, ik zelf als fotograaf probeer het binnen een dag al te leveren en op zijn langst een week. Omdat ik een wachttijd van zoveel weken onzin vind. Of je moet het inderdaad heel druk hebben maargoed dan heb je ook geen tijd voor een meeting lijkt mij
Flint09
Geplaatst: 10-08-14 11:13
Ik ben ook erg nieuwsgierig naar het resultaat van Wendy, had al zoveel leuke foto's op het schermpje van haar camera voorbij zien komen
Hoop dat alles goed is met Wendy, er zal vast wel een reden zijn dat ze op zich laat wachten !
A_man
Geplaatst: 21-08-14 21:28
Het hoort hier niet maar ben radeloos hopelijk is er iemand die wilt fotograferen
Aanstaande zondag 24aug om 19u in egmond aan zee Chihuahua en kleine honden fotoshoot dit word via la diva dierenboetiek geregeld ik heb al 30 betaalende klanten helaas hebben er 2 van de 5 fotografen afgemeld, Wie wilt??? Je verdient er ook wat aan
Nee naja alleen vanwege priveomstandigheden maar ze zou het nu 2weken geleden binnen 1 week afkrijgen beetje raar allemaal, waarschijlijk zidn we die nooit meer
wennie19
Geplaatst: 02-09-14 15:42
sorry dat het zolang duurde als ik dit van te voren had geweten had ik ook echt niet mee gegaan