Fotomeeting mensen omgeving Betuwe

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

OudProfiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 10:09

Er moet misschien wel nog even naar het schema gekeken worden. Ik sta er nu namelijk 2x op in ronde 1, en in ronde 3 1x. Maar ik kan alleen ronde 1 en 2 erbij zijn, en mezelf niet in 2en delen ;) denk niet dat de foto's daar mooier van worden haha

Bagheera_206

Re: Fotomeeting mensen omgeving Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 10:16

Die feedback had ik idd al van Frans gekregen dat er een paar dubbel instonden...

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-14 07:18

Ik ben gisteren even langs de locatie gereden , en toen stonden er aardig wat auto's. Kan misschien ook komen doordat er zaterdag een beachsoccer toernooi is geweest en er mensen waren die het gingen opruimen. Ik kon
vanaf de weg niet zien hoe het op het 'strandje' was.

Ik denk dat het wel handig is om even een groepsapp aan te maken op whatsapp, zouden jullie even een pbtje
willen sturen met jullie nummer?

Verder moet het schema nog even aangepast worden en de namen moeten ingevuld worden.
En dan is het nog hopen op goed weer :).

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 07:24

Een groepsgesprekje op FB is wat mij betreft ook prima hoor. De meesten hebben elkaar volgens mij al op FB, toch?

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-14 07:25

Dat is inderdaad ook een optie, moet ik wel even de voor- en achternaam van iedereen hebben, aangezien ik nog bijna niemand heb.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 13:12

Saskia Vreeswijk. Eventueel is wamel bij de Waal misschien ook een optie als huidige plek te druk is.

OudProfiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 01:19

[Naam], maar volgens mij heb je mij al op facebook :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-02-19 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Namen verwijderd op verzoek

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-14 08:47

Zouden jullie allemaal jullie namen door willen geven? Dan kan ik een groepschat aanmaken op fb.
Nog maar iets meer dan een week, en er moeten nog een aantal dingen geregeld worden! :)

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 17:57

Heb ik gedaan :D

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 08:38

chanelle14 schreef:
De datum is bekend, het wordt

27 juli 2014

en de locatie wordt

aan de Waal in Ochten.

Dit betekent dat er in ieder geval nog een andere fotograaf mee kan, dus kunnen er zich weer mensen inschrijven.
Het is sowieso wel handig als we wat reserves hebben. :)

Hoe zit het eigenlijk met de Waal in Ochten? Heb jij al een adres voor ons? Is dat beetje goed te doen met warm weer en als mensen aan het recreeren zijn in dat gebied? Voor nu staat er 27 graden en veel regen, maar ze kunnen toch nooit zo goed het weer voorspellen zo ver vooruit. :')

Ik zal Sharon en [Naam] als 1 model beschouwen, want dan kan de een de ochtendsessies doen en de ander de middag sessie. Dat betekent dat er 4 rondes zijn en de 5e ronde facultatief zal zijn. Ik zal het schema aanpassen met de nieuwe namen en met 5 modellen. Ik begrijp dat Margje en lovezico nog niet bevestigd hebben dus zal daar nog even geen rekening mee houden. Mochten ze nog bevestigen dan zal ik het schema aanpassen.

Balen dat mijn lader van mijn accu nog niet is gemaakt, maar dan maar met mijn Speedlite en parapluutje ofzo in de schaduw als ik perse kunstlicht wil gebruiken. :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-02-19 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Privégegevens verwijderd op verzoek

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 09:01

Ik heb het schema aangepast. Met 4 fotografengroepjes en 5 modellengroepjes betekent het dat alle modellen dus 1 ronde pauze hebben. Behalve het 5e groepje, maar die wisselen elkaar af dus [Naam] heeft dan twee sessies en Sharon heeft twee sessies. We zijn dan lekker om half 3 klaar en hoeven we niet de hele dag in de hitte te werken. Het zal denk ik vooral in de schaduw zijn om te voorkomen dat modellen erg bezweet op de foto komen. Dat zal mss wel lastig worden... :=

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-02-19 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-14 09:25

Bagheera_206 schreef:
Hoe zit het eigenlijk met de Waal in Ochten? Heb jij al een adres voor ons? Is dat beetje goed te doen met warm weer en als mensen aan het recreeren zijn in dat gebied?
Voor nu staat er 27 graden en veel regen, maar ze kunnen toch nooit zo goed het weer voorspellen zo ver vooruit. :')

Dit is het adres: https://www.google.nl/maps/place/Veerst ... f9f5658024
En als je de auto daar niet kwijt kunt, dan kun je hem altijd nog hier neerzetten: https://www.google.nl/maps/dir/Veerstoe ... 050016!1m0

Het is best wel lastig om in te schatten hoe druk het gaat worden. De ene keer zit het vol en de andere keer heb je het hele stukje strand voor jezelf.
Er zijn daar sowieso 3 verschillende stukjes 'strand', te zien op onderstaande foto bij de drie cijfers.

Afbeelding

Nummer 1 is het strandje wat ik in gedachten had, en waar het het meestal het meest rustig is.
Nummer 2 is het strandje waar de meeste mensen heen gaan en nummer 3 ook wel eens.

Voordeel bij strandje 1 is dat er ook wat begroeiing is, waardoor er wat meer variatie is. Bij de andere twee is het puur zand en water.

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 09:28

Check, de wensen voor kleding of looks voor model is ook nog wel even handig. Of houden we het moodboard aan van het begin bericht?

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 10:09

Ik ben nog aan het kijken voor vervoer, weet niet of het gaat lukken. Aangezien ik alleen in de middag kan en dus niet met iemand mee kan reizen wordt het toch wel aardig duur.

Hebben jullie overigens het weer in de gaten gehouden? Volgens weeronline wordt t echt rotweer..

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 10:26

Undefined schreef:
Ik ben nog aan het kijken voor vervoer, weet niet of het gaat lukken. Aangezien ik alleen in de middag kan en dus niet met iemand mee kan reizen wordt het toch wel aardig duur.

Hebben jullie overigens het weer in de gaten gehouden? Volgens weeronline wordt t echt rotweer..

Dat is lastig zeg. Wanneer denk jij te weten of jij wel/geen vervoer hebt?

Ilayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 10:44

Ik zit ook een beetje met het vervoer. Ik dacht dat mn ouders konden rijden zondag maar die hebben nu andere plannen. Met het openbaar vervoer kan wel, maar als ik de eerste trein pak dan ben ik 20 minuten tot een half uur te laat aanwezig. Is er toevallig iemand die langs Veenendaal/ Rhenen komt waarbij ik mee kan rijden?

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 11:46

Ik kan je wel eventueel ophalen dan kan ik iets een omweg maken. Rhenen is niet zo ver daar vandaan.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 11:48

Bagheera_206 schreef:
Ik heb het schema aangepast. Met 4 fotografengroepjes en 5 modellengroepjes betekent het dat alle modellen dus 1 ronde pauze hebben. Behalve het 5e groepje, maar die wisselen elkaar af dus [Naam] heeft dan twee sessies en Sharon heeft twee sessies. We zijn dan lekker om half 3 klaar en hoeven we niet de hele dag in de hitte te werken. Het zal denk ik vooral in de schaduw zijn om te voorkomen dat modellen erg bezweet op de foto komen. Dat zal mss wel lastig worden... :=

Oké dus iedereen komt nu 3 keer aan de beurt als ik het goed begrijp?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-02-19 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Ilayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 12:05

LisaFaded schreef:
Ik kan je wel eventueel ophalen dan kan ik iets een omweg maken. Rhenen is niet zo ver daar vandaan.

Zou fijn zijn als ik vanaf daar mee zou kunnen rijden!

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 12:14

LisaFaded schreef:
Bagheera_206 schreef:

Oké dus iedereen komt nu 3 keer aan de beurt als ik het goed begrijp?

Ja, zo begrijp je het goed. Behalve groepje 5 dus. Als na de 4 rondes er fotografen/modellen nog zin hebben is de laatste ronde facultatief.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 12:15

Ilayla schreef:
LisaFaded schreef:

Zou fijn zijn als ik vanaf daar mee zou kunnen rijden!

Dat is prima, dan kom ik je ophalen zal straks even me telefoonnummer via een prive bericht sturen.

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-14 20:33

Alvast wat regels wat betreft de foto's:

- Fotografen leveren minimaal 5 foto's per model, met een minimaal formaat van 1080 pixels, inclusief watermerk.
- De fotografen en modellen zijn vrij om de foto's te plaatsen op social media.
- De foto's dienen binnen een maand aan de modellen geleverd te zijn.
- De fotografen bepalen zelf op welke manier ze de foto's aan de modellen leveren.

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-14 20:59

Citaat:
Fotografen:
- chanelle14 | Chanelle
- Bagheera_206 | Richard
- Kkkaren | Karen
- JAZZ4ff | Frans
- Tonnie
- lovezico

Reserve:

Modellen:
- ladylay | Hannah
- Undifened | Sharon (alleen in middag)
- [Naam] | [Naam] (alleen ochtend)
- LisaFaded | Lisa
- Ilayla | Alissa
- tinkermuts

Reserve:
- hendrika93 | Hendrika
- xRoosss | ?

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 08:38

Ik zie dat lovezico heeft bevestigd voor zondag. :) Ik moet het schema even aanpassen. Wie zou jij als fotobuddy willen?

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 21:14

Als het weer zo blijft staan heb ik het geld er niet voor over.. Kost me 35 euro en vooralsnog zijn de voorspellingen niet goed.