Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanelle14 schreef:De datum is bekend, het wordt
27 juli 2014
en de locatie wordt
aan de Waal in Ochten.
Dit betekent dat er in ieder geval nog een andere fotograaf mee kan, dus kunnen er zich weer mensen inschrijven.
Het is sowieso wel handig als we wat reserves hebben.
Bagheera_206 schreef:Hoe zit het eigenlijk met de Waal in Ochten? Heb jij al een adres voor ons? Is dat beetje goed te doen met warm weer en als mensen aan het recreeren zijn in dat gebied?
Voor nu staat er 27 graden en veel regen, maar ze kunnen toch nooit zo goed het weer voorspellen zo ver vooruit.
Undefined schreef:Ik ben nog aan het kijken voor vervoer, weet niet of het gaat lukken. Aangezien ik alleen in de middag kan en dus niet met iemand mee kan reizen wordt het toch wel aardig duur.
Hebben jullie overigens het weer in de gaten gehouden? Volgens weeronline wordt t echt rotweer..
Bagheera_206 schreef:Ik heb het schema aangepast. Met 4 fotografengroepjes en 5 modellengroepjes betekent het dat alle modellen dus 1 ronde pauze hebben. Behalve het 5e groepje, maar die wisselen elkaar af dus [Naam] heeft dan twee sessies en Sharon heeft twee sessies. We zijn dan lekker om half 3 klaar en hoeven we niet de hele dag in de hitte te werken. Het zal denk ik vooral in de schaduw zijn om te voorkomen dat modellen erg bezweet op de foto komen. Dat zal mss wel lastig worden...
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing
LisaFaded schreef:Bagheera_206 schreef:Ik heb het schema aangepast. Met 4 fotografengroepjes en 5 modellengroepjes betekent het dat alle modellen dus 1 ronde pauze hebben. Behalve het 5e groepje, maar die wisselen elkaar af dus [Naam] heeft dan twee sessies en Sharon heeft twee sessies. We zijn dan lekker om half 3 klaar en hoeven we niet de hele dag in de hitte te werken. Het zal denk ik vooral in de schaduw zijn om te voorkomen dat modellen erg bezweet op de foto komen. Dat zal mss wel lastig worden...
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing
Oké dus iedereen komt nu 3 keer aan de beurt als ik het goed begrijp?
Citaat:Fotografen:
- chanelle14 | Chanelle
- Bagheera_206 | Richard
- Kkkaren | Karen
- JAZZ4ff | Frans
- Tonnie
- lovezico
Reserve:
Modellen:
- ladylay | Hannah
- Undifened | Sharon (alleen in middag)
- [Naam] | [Naam] (alleen ochtend)