Fotomeeting paarden Noorderbos Stadskanaal [GR]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sannerocky

Re: Fotomeeting paarden Noorderbos Stadskanaal [GR]

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 21:01

Hahahah wat is dat nou voor een opmerking

marrie1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 21:21

Ja dat is idd best wel een raar antwoord. Hoop dat TS de planning voor elkaar krijgt, ookal heb ik haar vandaag gesproken....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 21:50

Haha net even met Marlon gepraat en Fayla in het echt gezien, wat een knapperd <3
Hoofdstel past niet dus ik ga lekker met touwhalster, longeren kent Shirley niet dus dat word m niet, losgooien lukt ook niet want als er gras is krijg ik haar niet in actie, sorry voor de weinige ''opties'' maar ik zou wel af en toe met haar kunnen rennen aan een lang touw als dat lukt haha, maar goed pony's staan in een ''kudde'' en word niet veel mee gedaan.

Marlon hoop ik ook, ga morgen denk ik schema maken, heb nu geen tijd en zin meer, ga zo m'n bed in heb morgen weer een drukke schooldag.

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 22:06

Ook niet als je Shirley een beetje op jaagt met een zweepje? Zou wel zonde zijn, want het is een mooi shetje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 22:13

Nope, ook al geef ik haar een tik op d'r kont, eigenwijs ding is het ook. Ze is vroeger heel erg verwend door mensen en ze heeft toen gewoon non-stop gegeten en gegeten en gegeten en daardoor best dominant geworden dus bij haar achterwerk moet je vooral uitkijken.

anniekasaur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 22:26

Komt er heel toevallig iemand met een plekje over in de trailer uit de buurt van siddeburen :o ? Mijn vriend zou ons brengen maar besluit nu toch liever naar een vriend van hem te gaan.. Dus nu is het hopen op mijn vader..

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 23:17

Rijd er iemand over Borger naar Stadskanaal? :) Ik woon in Buinen, wat er precies tussenin ligt. Zou fijn zijn als iemand me mee kon nemen! Anders vraag ik mijn moeder hoor, dat is het punt niet. Maar het scheelt weer rijden.

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 23:22

Ik kom er vlak langs, dus je kan eventueel met mij mee rijden, als je dat wil. Ik moet uit friesland komen, dus hoef maar een klein stukje om als het ware..

marrie1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 06:56

Ik kan niet rijden met fayah want ze is nog maar net beleerd dus rij foto's met fayah gaan niet goed komen....

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 11:32

Geen probleem! Kun je er eventueel zonder zadel op zitten als iemand hem aan een lijntje vast houd? Met hoofdstel en teugels? In bijvoorbeeld een mooi jurkje of leuke spontane kleren. Dat is namelijk heel leuk voor op de foto! Ik zouniethet heel leuk vind als je in een mooi simpel jurkje er op kunt zitten haha!

Maar ik snap meer dan goed dat je dit misschien niet aan durft ivm jongigheid e.d. bovendien kunnen we dat altijd zondag bekijken

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 12:16

Is er een ochtend en middag ploeg en wie zit in welke ploeg?
Wanneer komt de route beschrijving?

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 12:17

Het woest in ieder geval wel ontzettend mooi weer zondag!! Zomers weer :)

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 12:32

Is er misschien ook iemand die wil proberen om een mooie standfoto van Wainonia te maken? Ze is vanmorgen op 18 dagen drachtig gescand en de hengst-eigenaar wil graag een mooie foto van mn merrie op zijn (van de hengst) facebook zetten.

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 12:39

Ik hoorde het al Claudia! Als je volgend jaar nog een fotograaf nodig hebt om het veulen tot fotograferen, ik meld me!! :D

En ik wil dat wel proberen! We kijken wel even wat we er van kunnen maken zondag!

Als iemand nog een bijzondere foto wil van zijn of haar paard, dus een idee wat we kunnen proberen, dan is dat ook we handig hier te melden! Dan kunnen wij als fotografen daar ook wat over nadenken :)

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 12:44

ik zal het onthouden Sanne, leuk!

blackfoto's kunnen niet buiten geloof ik toch? of een close-up van het oog? of onder het zadel een foto waarop alleen de benen en hoeven te zien zijn (ik weet niet hoe dat heet). Of iets met water?

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 13:17

Murosch schreef:
ik zal het onthouden Sanne, leuk!

blackfoto's kunnen niet buiten geloof ik toch? of een close-up van het oog? of onder het zadel een foto waarop alleen de benen en hoeven te zien zijn (ik weet niet hoe dat heet). Of iets met water?

met de goede belichting is het mogelijk :j heb ik een tijdje terug nog bij een shetlander gedaan :)

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 13:50

Oh, zoiets zou ik ook wel heel gaaf vinden, is net even anders dan "gewoon" portret.

Ik weet verder niet hoe het terrein eruit ziet, wat daar voor leuks mee kan.

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 14:11

Heeft iemand foto's van de locatie? :)

over het meerijden trouwens, als dat kan graag!!

close-ups zijn goed te doen buiten van de ogen! Ik vind dat persoonlijk ook mooier dan binnen :) leuk leuk, dit wordt experimenteren :D

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 14:21

Had je zelf nog dingen die je graag zou willen proberen of oefenen?

marrie1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 15:03

Zal ik foto's maken van de locatie ??

En wat is het handigst om aan te trekken want zou het wel leuk vinden, een soort van rij foto's met fayah

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 17:04

Ik heb wel ideeën, ik ga er zo meteen/vanavond even uitgebreid voor zitten :) Ik zit veel op Pinterest en daarop kun je veel ideeën opdoen. Ik zal jullie wat foto'tjes laten zien!

Heb je een leuk jurkje? Het mooiste zou zijn denk ik is een losse jurk, dus niet eentje die strak om te benen zit. Ook niet te kort, want als je op je paard zit trekt het jurkje omhoog en dat ziet er niet zo fraai uit :+ Ook je haar los (heb je lang haar?) is vaak het mooiste, en dan met blote voeten erop..
Heb je die niet dan vind ik een simpele spijkerbroek of een denim-short wel mooi met een simpel t-shirtje. Ik weet natuurlijk niet wat de rest van de fotografen mooi vind? Ik zit hier nu wel mooi te zeggen wat ik mooi vind, maar er zijn nog meer fotografen haha! :D

Als je foto's zou willen maken, graag :) Maar misschien dat de TS die ook al wel heeft?

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 17:26

Zoiets vind ik mooi, en dit past ook wel bij de Tinker:
http://nl.pinterest.com/pin/329466528962735998/

Sfeerfoto's:
http://www.pinterest.com/pin/228135537348583961/

http://www.pinterest.com/pin/159807486749840323/

http://www.pinterest.com/pin/166211042469783535/

Wat 'simpele composities:
http://www.pinterest.com/pin/83457399317884200/

http://www.pinterest.com/pin/2111131049932153/

Ik vind de achtergrond en het paard hier mooi op staan, alleen is de foto wat te krap. Maar dit is wel een leuk idee voor een standfoto vind ik
http://www.pinterest.com/pin/380765343466327236/

En deze vind ik echt super schattig!:
http://www.pinterest.com/pin/159807486752166799/

Sorry voor het stalken :') Ik heb echt heel erg veel zin in de meeting haha, ben er veel mee bezig om dingen op te zoeken, dus ik dacht ik deel eens wat.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 17:38

Ik vind die sfeerfoto's echt heel mooi! Al heb ik zelf nog geen flauw idee wat ik aan moet of wat ik met mijn haar (heel erg stijl, richting wat langer, blond haar) moet doen. Ik ben niet zo dun en ben echt GEEN model :r.

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 17:43

Nou nou een beetje positiever Claudia! Roeien met de riemen die je hebt zeggen ze altijd, je ziet er prima uit :). Ik denk dat een simpele spijkerbroek wel leuk is, met een blousje?

marrie1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 17:55

Ja, ziet er super leuk uit! Maar natuurlijk heb ik geen jurkjes in de kast hangen alleen een blauwige (vond ik altijd dat ik een dikke kont kreeg dus nooit aangehad ;( ) Spijkerbroek kan ik altijd nog aantrekken.

Verder heb ik, nou ja, lang haar dus dat kan lekker los en dan met krulletjes erin dan past het bij fayahs manen die nu in vlechten zitten.....

Als er wat mooie foto's worden genomen ben ik al super blij, dit is fayahs eerste fotomeeting dus zal allemaal spannend zijn dus ben al blij met een paar foto's :):)