Fotomeeting paarden, Amsterdamse bos [22 juni]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xcarlosx

Re: Fotomeeting paarden, Amsterdamse bos [22 juni]

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 22:08

Nikkylove kan ik nou mee of heb je al een ander geregeld?

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 14:34

Ik zit in dubio, paardje heel chique inknotten of losse manen (ze heeft een kaarsrecht sportkapsel dus geen spectaculaire manen).

En wat zal ik aandoen haha lekker dilemma hier. Heb een beige rijbroek. Zit aan een spijkerblousje ofzo te denken over een neutraal shirt of hempje :)

En de keuze tussen de halsters/hoofdstellen wordt ook nog een leuke :') Nu snap ik hoe het is om als model naar een meeting te gaan haha. Heb 4 verschillende touwhalsters, dan nog 3 gewone halsters waarvan 1 leer. Heb een felblauw hoofdstel en een mooi zwart hoofdstel haha. Ik denk in ieder geval m'n zwarte hoofdstel :

(zit voor mij best nog wel wat emotionele waarde aan , van mijn vorige paardje wat al een tijdje overleden is)
Afbeelding

Moeilijk , moeilijk, moeilijk haha.
Voor het rijden heb ik gewoon een net grijs dekje met bling in de bies :)

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 15:28

Knotjes is denk k het mooist :)

Annepanne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 15:29

Ik stem ook voor knotjes! :j

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 15:47

Mijne heeft redelijk lange manen, maar t voorste stuk is nog niet mooi bij gegroeid, dus ik overweeg een halve of hele hengstenvlecht te maken...
Verder heb ik zwart tuig en donkerblauw dekje en peesjes. Zelf zwarte broek en blauwe fleece/shirtje met bodywarmer (zwart of aqua). Qua halster ben ik nog niet helemaal uit, maar denk mijn beige/bruine touwhalster (Heb ook n knalblauwe, of n leren beetje cognackleurig halster).
Foto van t leren halster:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door darkadia op 05-06-14 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Annepanne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 15:55

Het leren halster klinkt ook erg mooi!

Sonraffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 16:33

:)

Annepanne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 16:46

Mooi! :j

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 21:47

Ik heb trouwens even een berichtje met een serieuzere ondertoon helaas.. -O- -O-

Ik heb wel nog even een mededeling. En ik hoop dat alle fotografen zich hieraan willen houden… Ik vind het zelf ook echt onwijs vervelend maar ik kan op het moment niet anders. Ik hoop dat jullie dit even goed willen lezen en het begrijpen. Ik snap echt wel dat jullie de foto’s heel graag willen showen op facebook etc. maar liever niet. (uitleg hieronder)

Ik wordt namelijk gestalked , en niet zo’n klein beetje ook, ik heb mijn facebook, instagram en wat je maar kan bedenken compleet moeten afschermen voor iedereen. Behalve mijn vrienden natuurlijk, ook heb ik heel wat mensen van mijn facebook moeten verwijderen. Het zit zegmaar zo, mijn pony is die ik van de manege heb overgenomen en nu wil het probleem dat iedereen constant mij toe loopt te voegen, constant contact zoekt, ik heb mensen die het iedere dag weer proberen (uiteraard zijn deze geblokkeerd nu) maar het houd maar niet op. En ook echt aan de lopende band verzoeken tot het mogen verzorgen van de pony etc.

Ik heb alles wat ik van de pony op facebook heb gezet moeten verwijderen, omdat er foto’s waar ik ook op sta gewoon gejat worden en over gebruikt worden, (er worden ook echt hele nare dingen gezegd , over dat de pony mishandelt zou worden etc.) En mijn gezicht staat dan dus echt bij jan en alleman op facebook, en ik wil eigenlijk niet constant herkend worden door alle manege kinderen. (kwam daar al heel lang niet meer dus bijna niemand kon me meer) Maar ook foto’s vanuit mijn fotografienaam die worden ook gejat, logo wordt er zonder pardon vanaf gehaald. En dan staat er dus een foto zonder logo…

Nu worden dus ook gewoon foto’s die bijv. door een vreemde fotograaf zijn gemaakt, ook zonder pardon gejat en ontdaan van het logo, ik ben er al heel erg achteraan geweest maar er is geen beginnen aan. Nu hebben wij in overleg met de manege besloten helemaal niks meer over de pony op social media te plaatsen, dit zodat wij met rust gelaten worden en niet alle foto’s zomaar gejat worden.

Dus ik wil aan jullie vragen, om de foto’s die je van mij en van pony hebt gemaakt, alleen naar mij te sturen, en niet op facebook zou willen plaatsen, ook niet als je me niet tagged. Gewoon even helemaal niet… Ik ga uitteraard wel een topic aanmaken met de foto’s, want ik snap echt wel dat jullie graag gepromoot worden.

Maar ik vraag echt met nadruk om geen enkele , dus niet van pony alleen, niet van ons samen (en al helemaal geen rijfoto’s want er zijn nogal wat jaloerse mensen die mij gewoon compleet omlaag halen omdat ik wel op de pony kan rijden en zei niet meer.) op Facebook of overige social media te plaatsen (wel op bokt in dit topic natuurlijk!)

Het is niet alleen heel erg vervelend voor mij maar natuurlijk ook voor jullie.Ik wil gewoon van de pony genieten en gewoon leuke foto’s showen. Ik geef de pony namelijk zijn verdiende pensioen. Straks als het heel wat is afgezakt , wil ik wel weer foto’s op facebook gaan zetten, maar voorlopig niet..

Ik hoop op jullie begrip, en wil ook echt met nadruk vragen of jullie (de fotografen) even hierop willen reageren en mij kunnen bevestigen jullie hier aan te houden

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 21:56

voor mij prima, ik stuur ze alleen naar jou toe en thats it :)

Nikkylove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-14 22:03

Ik stuur ze ook alleen naar jou :)

Ingvild

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 22:19

Geen probleem. Ik stuur ze alleen naar jou.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 22:21

Het spijt me, ik voel me zo enorm naar. Maar ook echt gigantisch opgejaagd door alle mensen -O- -O-

In ieder geval heel erg bedankt voor het begrip.. -O-

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 23:36

Even een mededeling Ik krijgt de vrijdag ervoor nieuwe medicijnen kreeg ik vandaag te horen en ik mag dan geen auto rijden. Dus ik zou dan graag met degene meerijden vanaf Almere.

Alleen mag ik niet teveel van mezelf vragen, ivm bijwerkingen.
Alleen nu zit ik met het volgende de medicijnen worden noet vergoed en kosten een rib uit m'n lijf waardoor ik niet al te veel centjes over houdt.

En dan de paaltjes. Iemand die dichterbij Justine woont (Beverwijk)? Anders is t voor ons 30 min extra rijden.
Laatst bijgewerkt door SternPhoto op 05-06-14 23:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 23:44

Ohh, dan worden de paaltjes niet opgehaald en zitten jullie zonder paaltjes/lint..

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 23:48

Bericht gewijzigd :)

Iemand die langs Justine kan om de paaltjes op te halen ??

Annepanne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 10:32

Wat naar Justine! Komt goed, de foto's komen alleen bij jou ;)

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 11:23

Annepanne92 schreef:
Wat naar Justine! Komt goed, de foto's komen alleen bij jou ;)

Dankje :) Jullie mogen me btw. als jullie willen wel gewoon toevoegen op facebook. Contact achteraf loopt dan altijd wat lekkerder. En dan kan ik mochten jullie pagina's hebben die even liken :) (Justine van de Berg dan kan je me vast vinden)

Maar nu, elvira komt dus de paaltjes niet ophalen, en ik kan ze zelf niet meenemen. Ik ben al lang blij dat ik überhaupt vervoer heb en het zijn wel 22 paaltjes, ik weet niet wie die dan zou moeten meeslepen want neem aan dat iedereen moet paard genoeg mee te slepen heeft o.a zadels enzo.

En 22 paaltjes op de fiets meenemen gaat hem niet worden... want ga op de fiets naar t paard en daar wordt ik opgepikt.

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 11:31

Iemand anders die paaltjes kan regelen en meenemen?

Nikkylove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-14 11:38

Marcato schreef:
Iemand anders die paaltjes kan regelen en meenemen?

Ik zal even rondvragen of er mensen in de buurt zijn die paaltjes hebben.
Als Dakaria & Phavekes op stal ook zouden kunnen rondvragen, zou fijn zijn!
Bij Wennekers kan ik de paaltjes namelijk makkelijk ophalen en weer terug brengen.

Annepanne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 11:41

Heb je een verzoekje gestuurd (Anne Schlaepfer) ;)

Ik kom vanuit Brabant, en dus precies de andere kant, er zijn vast mensen die van dichter bij komen/vanaf die kant komen? :=

Anissa_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 18:08

kani_ejj schreef:
Even een mededeling Ik krijgt de vrijdag ervoor nieuwe medicijnen kreeg ik vandaag te horen en ik mag dan geen auto rijden. Dus ik zou dan graag met degene meerijden vanaf Almere.

Alleen mag ik niet teveel van mezelf vragen, ivm bijwerkingen.
Alleen nu zit ik met het volgende de medicijnen worden noet vergoed en kosten een rib uit m'n lijf waardoor ik niet al te veel centjes over houdt.

En dan de paaltjes. Iemand die dichterbij Justine woont (Beverwijk)? Anders is t voor ons 30 min extra rijden.

Je kan gewoon met mij meerijden !!!
En ik stuur de foto's alleen naar jou Justine ;)

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 18:27

Top waar woon je ??
Woon in Stedenwijk t oor is t dicht bij me

Anissa_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 18:55

Ik woon in danswijk ;)

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 19:48

Ik hoop stiekem echt dat er wel paaltjes en lint geregeld kunnen worden, zou superjammer zijn mocht het niet geregeld kunnen worden. Maar ik weet dat lois haar best doet om wat te regelen!

Ik heb er in ieder geval heel veel zin in! Vind het echt superleuk haha. Een keer niet als fotograaf, maar als model :D