Zo, wat een mooie foto's Sanne! Ik heb ze bijna allen bewerkt, moet nu alleen nog touwtjes wegwerken De komende dagen zullen dus de foto's van mij verschijnen
Helaas kon ik uiteindelijk deze datum niet en had ik me niet op gegeven.
Ziet en uit als een zeer geslaagde meeting, *natuurlijk even spieken naar het resultaat* Prachtig modellen ook en geweldige foto's! Ben echt helemaal weg van Epke wat een lekkerding!
Wauw prachtige foto's weer! ik ga ook even bij de andere modellen spieken op de site.
Hanna_94
Geplaatst: 25-06-14 21:09
Amigo staat erop. Heb er hier inderdaad geen van het losgooien of het rijden, omdat deze nét niet scherp genoeg waren Voor de fotografen: Ik merk dat mijn foto's ontzéttend aan kwaliteit en scherpte verliezen door het uploaden... Ik weet echt niet wat ik fout doe, het is bijna om te huilen de kwaliteit nu... op mijn pc op dezelfde resolutie toont hij stukken scherper... Edit - Voor de modellen: De foto's komen een heel stuk meer tot hun recht als je ze eerst opslaat op je pc Althans, bij mij zijn ze dan ineens wel weer beter qua kwaliteit
loulou
Geplaatst: 25-06-14 22:55
Ik vind die hierboven hartstikke mooi hoor joyce. Ik denk dat iedereen wel weet dat kwaliteit slechter wordt met uploaden.