Wordt de lijst van modellen die hier eerst stond dan aangehouden? In de volgorde dat ie al stond? Als er gewoon met reservelijst wordt gewerkt.
je moet er altijd rekening mee houden dat op meeting het vaak een drama is met mensen die de laatste week allemaal nog afmelden, dan kan je beter een aantal reserves aanhouden.
Is het de bedoeling dat je er op 1 stemt of op 8?? En stem ik via de mail of via een bericht hier? Beetje lomp misschien maar dit word mijn eerste meeting Ik vind ze allemaal leuk
Tenshi
Geplaatst: 09-05-14 12:45
Lara schreef:
Als er 12 modellen komen haak ik af.. Ik vind 8 genoeg. Er mogen er best 4 op de reservelijst..
Een suggestie doen prima, maar dreigen met 'als ... dan haak ik af' vind ik niet netjes tegenover Smurfje die dr stinkende best aan het doen is.
Ik wil ook gaan stemmen, wacht nog even af waar Smurfje die wil zien. Verder was er ook iemand die 2 paarden heeft opgegeven en er maar 1 mee kan nemen toch? Wie was dat en met welke paarden? Niet zo handig als die beide bij de eerste 8 komen.
Ik heb er ook enorm veel zin in
Lara
Geplaatst: 09-05-14 12:46
Natuurlijk, maar ik vind 12 echt te veel.. Dat wordt mij een te lange dag dan Het maakt mij verder niet zo veel uit wie wel en wie niet komen
Ik zou alle modellen houden dus iedereen die overblijft reserve houden, ik heb al een aantal keer gezien dat ze paniek hadden omdat er te weinig reserve modellen waren. Het gebeurt vaak dat veel modellen zich vlak voor de meeting afmelden, en ik vind persoonlijk 4 reservemodellen ook al niet veel.
Is er toevallig al meer bekend? Ik zou heel graag willen weten of we mee mogen zodat ik die dag vrij kan houden en mijn vervoer op de hoogte kan stellen