Weinig leven hier... Is er al meer informatie bekend over de locatie? En bijv. over de tijden dat we verwacht worden, de modellen die later nog uitgekozen zouden worden etc.?
Ik zag het topic weer omhoog komen. Ik moet mij helaas tot mijn teleurstelling afmelden, ik heb van 29/31 augustus een introweekend voor school. Deze is helaas verplicht.. En deze datum heb ik begin deze week pas ontvangen, dus het is niet zo dat ik dit van tevoren wist, de datum moest toen nog bekend gemaakt worden.
Ik hoop toch dat het een gave meeting gaat worden! En ik wens iedereen dan ook veel plezier (en hoop dat er snel meer duidelijkheid komt)
Marja
Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-14 17:43
Jammer Justine, maar niets aan te doen!
Graag hoor ik van de modellen en andere fotografen of er nog mensen zijn die op dit moment ook weten dat ze toch niet kunnen komen, dan kan ik alvast eventuele vervangers gaan regelen.
Door prive omstandigheden heeft het de laatste maanden wat lager op m'n prioriteitenlijst gestaan, vandaar de minimale updates in de tussenliggende maanden. Het gaat natuurlijk gewoon door (ik kom er in augustus 3 weken voor naar Nederland) en binnenkort zal het schema voor de modellen en fotografen gemaakt worden. Als iemand een voorkeur heeft voor de ochtend of de middag dan kun je me dat laten weten.
4 hele knappe extra modellen die alvast vastgelegd zijn zijn: Moret III van Deborah Hompes (Valkkleurige PRE) en Eros van Charissa Verhey (Friese hengst) En de PRE's Divino (bruin) en Galletero (dbruin/zwart)
Super leuk! Ik heb er echt zin in! Zal wel een eindje rijden worden voor ons! Maar dat maakt het juist weer leuk! Andere omgeving enz. Hoe gaat het verder in zijn werk? Wil je mij ook als model of niet? Waar doen we het harnachement om enz? Wil je ook rij foto's? Eros kan ook goed de Jambette dus dat is misschien ook wel gaaf om te fotograferen. Leuk leuk leuk!!
Ik ga graag mee, maar ik wilde er inderdaad even heel zeker van zijn dat het doorgaat En ik zou graag willen weten waar het is. Als het op het strand of in de duinen is, dan ga ik niet nog een losse portfolioreportage doen van een barok op het strand of in de duinen Anders wel namelijk...
Ik ben ook wel benieuwd waar we naar toe gaan! Het is al over 4 weken, dus ik denk dat alles nu wel bekend kan worden gemaakt. En inderdaad, is het 100% zeker dat het doorgaat? Want ik moet een eind rijden, stel mijn paard ter beschikking enz. Ik vind het super leuk dat Eros is uitgekozen, heb er helemaal zin in maar wil niet dat er niet gereageerd word en wij maar in het diepe gegooid worden, wat ik met vorige meetings al wel eens gehad hebt. Maar ik ga er vanuit dat deze meeting helemaal top geregeld gaat worden!
SSDesign
Geplaatst: 06-08-14 10:50
Even een vraag... Komen er mensen uit zuid of midden Nederland die naar deze meeting gaan om evt. mee te carpoolen?
Benieuwd wanneer er wat bekend word. Hopelijk gaat het nog wel door. Ik heb er namelijk heel veel zin in.
SSDesign
Geplaatst: 12-08-14 10:29
Fijn S_en_Z! Dan hoef ik niet zo'n lang stuk in m'n uppie te rijden...
martine0503 schreef:
Benieuwd wanneer er wat bekend word. Hopelijk gaat het nog wel door. Ik heb er namelijk heel veel zin in.
Volgens mij gaat het wel door ja. Heb vorige week even de TS een berichtje gestuurd en ook heel snel antwoord gekregen. Maar goed, een update in het topic zou wel netjes zijn.
Het gaat zeker door hoor, geen zorgen! Binnen enkele dagen een update in het topic en aan de deelnemers met de bijzonderheden, ik heb het nog even heel druk deze dagen en geen goede internetverbinding
Marja
Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-14 10:59
update: De fotoshoot wordt zaterdag 30 augustus vanaf ’s morgens 10 uur gehouden in de duinen bij het grote parkeerterrein van Hargen aan Zee. Vlak naast het parkeerrterrein al staat het prachtig in bloei met paarse heide/duinplantjes. Parkeerkosten worden door mij betaald.
Hier het voorlopige schema (onder voorbehoud van wijzigingen in overleg met fotografen en modellen):
fotograaf A koekje donnie piropo juliette ryon moret haflinger eros fotograaf B piropo juliette ryon moret haflinger eros koekje donnie fotograaf C ryon moret haflinger eros koekje donnie piropo juliette fotograaf D haflinger eros koekje donnie piropo juliette ryon moret
Op deze manier is er voldoende tijd om van outfit te wisselen en heeft iedere fotograaf ieder paard voor de lens gehad. We hebben 5 fotografen, dus 2 fotografen mogen aangeven geen bezwaar te hebben/het fijn te vinden om met een collega samen te fotograferen.
Ieder paard showt dus 4 verschillende outfits gedurende de dag De paarden gaan niet los/in een longeercircel, maar worden aan de hand of onder het zadel gefotografeert. De setting leent zich voor beide opties, en er kan bijv. ook over het ruiterpad gereden worden voor actiefoto’s.
Verder wil ik een tweede en wat klainschaliger shoot houden op 25 of 26 augustus, aan het eind van de middag en begin van de avond. Dit omdat er dan ook op het strand gereden en geposeerd kan worden vanaf 19.00 uur. Fotografen en modellen die interesse hebben om mee te doen aan deze shoot kunnen een pb sturen. Ook bij deze shoot wordt het harnachement beschikbaar gesteld en gelden dezelfde voorwaarden als voor de shoot van 30 augustus.
Op dit moment lijken er voor de zaterdag voldoende modellen te zijn Nine1987, als er nog afmeldingen komen zal ik daar wellicht vervanging voor zoeken uit de aanmeldingen.
Een andere optie voor de 5de fotograaf is om deze bij toerbeurt als een soort 'vliegende keep' in te roosteren. Dan kan iedere fotograaf dus tijdens de hele dag twee keer een half uur 'the making of' plaatjes schieten, of detailfoto's van de outfits bij de modellen die op dat moment outfits wisselen. Of bij zijn favoriete model bij een andere fotograaf aansluiten om op die manier nog wat extra plaatjes van een andere outfit te schieten. Of heeft wat tijd om wat te drinken en foto's door te kijken ed. Dit zou wel betekenen dat het ochtend en middagprogramma beiden een half uurtje langer worden.
Wat vinden jullie van dat idee fotografen? En vinden jullie een uur middagpauze fijn of is dat te lang?